lördag 26 februari 2022

Använda trosor

När jag bär mina trosor kan dom bli riktigt fuktiga i grenen.

Det kan vara att jag under dagen varit kåt och mina safter har lämnat en fuktig fläck i trosorna. Ibland blir det tydligare fläckar - som skvallrar om att jag tänkt snuskiga tankar.

Oftast använder jag trosorna i några dagar så att dom är välanvända innan jag skickar iväg dom. Önskar du att jag gör något speciellt med trosorna så är du välkommen att komma med förslag.

Andra fläckar i trosorna kan jag ordna om du önskar det ;) Så var inte blyg att fråga om det.


Ett par söta bomullstrosor med Hello Kitty-tryck. 


Ett par svarta och vita trosor med djurtryck.

Köper du trosor av mig så får du även med en bildserie med mina härliga nakenbilder (20 till 50 bilder per bildserie).

Maila mig på finajosefin@hotmail.com om du är intresserad av att göra affärer med mig.

7 kommentarer:

  1. Härligt med använda trosor

    Mvh David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag också. Kan bli riktigt härliga äventyr och fantasier.

      Radera
    2. Det måste vara rejält med kladd och snusk och piss. Från anus också. Då smakar det som bäst

      Radera
  2. Du har fin fitta och fina tuttar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Jag tycker dom blev rätt läckra dom här bilderna där ni får se lite utav min kropp, men ändå lite diffust och det lämnar lite åt fantasin.

      Radera
  3. Hej! Vad Sexig du är.snygga Bröst och Fin Fitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Det blir ganska läckert när det är lite suddigt och nästan lämnar lite åt fantasin.

      Radera