tisdag 19 juli 2022

Min sexuella utveckling - del 3

Självklart väcktes intresset för killar i tonåren. Tjejkompisar i klassen pratade och man hörde och lärde sig nya saker från olika håll.

Från tidiga tonåren till början på gymasiet hann jag gå igenom ganska många upplevelser, relationer och perioder - dock bara i fantasins värld. Jag har alltid varit väldigt försiktig och blyg, men det stoppade mig inte från att fantisera.

Som många andra hade jag en crush på en kille i min klass, men även en från en parallellklass. Jag fantiserade hur jag blev av med oskulden - i min säng, efter idrotten i skolan, i deras sommarstuga...

Inget av det blev verklighet, men jag kan intyga att det gett mig många sköna och långa orgasmer.

På en strand en gång så kom det ett gäng äldre killar nära oss. Jag vet inte om dom var intresserad av mig, men jag kommer ihåg att jag hade en period efter det där jag fantiserade om dom. Varmt och skönt, lite kåt och lätt att bli påverkad av killar endast klädda i badshorts. Mycket hud att titta på och vissa konturer kan man ju urskilja under badshortsen.


Så dessa killar som var 3-4 år äldre än mig gjorde att jag under en period riktiade mitt intresse mot något äldre killar. Mina fantasier blev mer utforskande under den här tiden och innehåll sperma, trekant och kunde innehålla lite hårdare tag med inslag av smisk och handbojor.

Återigen så var det i fantasinsvärld och inget blev verklighet än så länge.

4 kommentarer:

  1. Härligt med fantasier. När träffade du din nuvarande kille?
    Hur gammal är du nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har varit tillsammans ganska länge, men jag vill gärna vara lite hemlig kring vissa saker. Hoppas du förstår ;)

      Radera
  2. Vad fantiserar du om nu då? Ngn som du önskar ska hända?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var mycket om flirta och hur nån av oss tog första steget, sen kunde det så klart gå längre i fantasierna också.

      Radera