lördag 9 juli 2022

Sexleksaken

Jag hittade den här lappen som följde med mina ena sexleksak. Som ni kan se så fungerar den så att den både tränger in i fitta samt att den samtidigt stimulerar klitoris med lufttryck likt en Satisfyer-leksak.

Jag föredrar nog den enklare Satisfyer-leksaken då den kan ge mig helt otroliga orgasmer, samt att det ofta även blir våta orgasmer när jag använder den. Leksaken på bild har också sina fördelar - bland annat är det spännande i och med att den även fyller upp mig och vibrerar i mig. 

Fast det kan också vara just att jag har något i mig som gör att jag lättare får en våt orgasm eller en så kallad fontänorgasm med Satisfyer-leksaken.

Fördelen att ha båda hemma är ju att jag kan "träna" och prova mig fram. Det är ju trots allt en ganska stimulerande form av träning :)

4 kommentarer:

  1. Vad jag förstår på de flesta tjejer så verkar det ju som att satisfyern är en av de bästa sexleksakerna som finns. Sen att den går att använda när man är i tjejen men även på egen hand för henne.
    En favorit för dig oxå?
    Gillar ju när du använder den 😀
    Kram Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag pratar inte direkt så öppet med tjejkompisar faktiskt, men har läst och hört att många verkar gilla den. När jag provade första gången gick det så där, men mitt andra försök så blev det helt plötsligt en våt orgasm. Vi har provat använde den vid sex - när han tar mig bakifrån. Det är väldigt skönt, men blir inte den där våta orgasmen då.

      Radera
  2. En fråga, först vill jag säga att Du är underbar. Din söta lilla fina fitta och ditt stjärthål får gubbkuken att stå. Frågan är har ingen förstått vem du är? Trots att du inte visat ansiktet. Är du inte lite orolig ? Och tack för alla sköna runk och utlösningar . Glöm inte solskydd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har försökt att vara försiktig och jag är nog lite annorlunda i verkligheten mot här på bloggen. Här på bloggen kan jag leva ut mina fantasier och vara mer öppen. Till vardags är jag mer försiktig och blyg.

      Radera