söndag 30 juli 2023

Tackar


Jag vill passa på att tacka dom som kontaktat mig och köpt mina trosor och bildserier senaste tiden. Det är egentligen en av anledningarna till att bloggen startades. Sen upptäckte jag hur befriande och spännande det var att skriva om fantasier och upplevelser här på bloggen och sen har det bara fortsatt.

Tack så mycket! :)

Men jag får samtidigt passa på att påminna om att jag säljer använda trosor. Skriv till mig så hittar vi något som passar dig.

Jag har även fotograferat en hel del nakenbilder som jag säljer i form av bildserier. Varje bildsere innehåller ca 20-50 bilder och det finns allt möjligt spännande. Närbilder, posering, onani, sexleksaker, rumpa, sex, sperma, våtare med mera...

Trosa + bildserie = 250:-
5 bildserier = 250:-

Skriv till mig på finajosefin@hotmail.com så hittar vi något som passar dig.

18 kommentarer:

  1. Vad fin du är naken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Finns mycket mer att se om du är intresserad av mina bildserier.

      Radera
    2. Blir nog en beställning sen.

      Radera
  2. Hoppas du får sitta på någons ansikte idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du en som gillar när tjejen sätter sig över ditt ansikte?

      Radera
    2. Ja det gör jag. Älskar att vakna av att en fitta har placerats i ansiktet så man kan få frukost på sängen.

      Radera
  3. Jag och min sambo har följt dig sen typ början på denna blogg. Tycker du har bra variation och vi diggar dina noveller.

    Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra. Tyvärr har jag sett att antalet läsare minskat senaste tiden. Bloggar verkar inte vara lika inne och Blogger införde att man måste vara inloggad för att se 18+ material. Själv tycker jag det är ett utmärkt sätt att dela med mig av mina hemligheter :)

      Radera
    2. Jag kan inte komma direkt till din blogg längre. Utan måste söka på sexiga bloggar.

      Radera
    3. Hur menar du. Bloggen finns på https://finajosefin.blogspot.com

      Jag provade att söka och ser att Google visar upp min blogg väldigt långt ner i sökresultatet. Märkligt :/

      Radera
  4. Hade jag haft en sån snygg kvinna under samma tak så skulle jag vilja ligga varje dag.

    SvaraRadera
  5. Tycker det är snyggt med lite hår på fittan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar göra lite olika. Oftast lämnar jag kvar en del för jag tycker det är finast. Sen har det hänt att det blivit lite fel och då är det lika bra att ta bort allt.

      Radera
  6. En fråga till er som läser bloggen, varför är det så populärt inom porren med scener där det är flera killar samtidigt på en tjej ? Varför ska killarna helst spruta i tjejernas ansikten och munnar ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror det med sprut är väl för att man ska visa att mannen kommer. Vet inte om det har att göra med att han får betalt om han kommer. Kallas väl ibland för moneyshot.

      Radera
    2. Tror det är något som växt fram genom porrindustrin och blivit populärt på så sätt. Jag gillar nog mest att ta emot på magen eller brösten för då ser jag bäst. Munnen och ansiktet är lite porrigare och snuskigare och ibland passar det bättre till det mood man är i :)

      Radera
    3. Vid en avsugning så är munnen bäst. Har inget med porr att göra utan det är skönast ju.

      Radera