söndag 6 december 2020

Köpte mina trosor

Flera gånger har jag sålt mina trosor. Efter att jag använt dom flitigt och dom har synliga spår och doftar av min fitta så har jag skickat dom med posten.

Vid ett tillfälle hade jag egentligen inte behövt skicka dom med posten, då mottagaren bodde i närheten. Nästan lite för nära och en plats jag kände väl till.

Adressen var nämligen bredvid en skola jag gått på under flera år. Vid skolan ligger flera villor och till en av villorna närmast skolan så skulle alltså trosorna levereras.

En sån där liten detalj som gör det hela lite extra spännande att bära trosorna. Vetskapen att nån fantiserar om mig och samtidigt bor så pass nära.



7 kommentarer:

  1. Är det dina bröst på bilden? Fina är dem. Älskar tuttar och snygga nakna kvinnor. Det tror jag de flesta män gör!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag på bilderna. Majoriteten av bilderna på bloggen är ju mina. Ibland är det andras bilder, men då framgår det ofta tydligt. Dom gånger jag lånar nån bild så brukar jag göra dom ganska suddiga så att dom mer fungerar som symbolik/inspiration och speglar innehåller i inlägget.

      Radera
  2. Härliga tuttar. Kommer du lägga i trosorna i personens brevlåda själv? I ett fint paket? Tänk om kunden upptäcker det och undrar vem du är som lägger post i hans brevlåda och inte Postnord. Kanske går ni in till honom så han får trosorna direkt istället. Sedan knullar han dig länge i köket mot köksbänken. Det vore sexigt. /Sandra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett tag sedan det här hände. Jag skickade faktiskt trosorna med posten, men har passerat några gånger efteråt av ren nyfikenhet.

      Radera
  3. Älskar bröst i olika former och storlekar. Älskar att suga på dem länge. Jag tycker om att suga på ett par unga bröst bland det bästa jag vet. ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bröst är väldigt vackert och feminint. Är faktiskt ganska härligt att känna lite på - även sina egna ;)

      Radera
  4. Alla män älskar väl bröst?

    SvaraRadera