lördag 12 december 2020

Orgasm av analsex

Analsex? Hur gör man? Kommer jag klara det?

Första gången jag provade analsex var med nuvarande killen. Vi hade träffats ganska nyligt och vi hade pratat lite om det och jag hade liksom gått med på det.

Det var väldigt pirrigt och nervöst, men samtidigt var jag kåt. Han pullade mig som uppvärmning och när jag hade vant mig med ett finger så provade han två.

Men en kuk är större och det var väl en blandning mellan nervositet och kåthet som jag ställde mig på alla fyra på sängkanten och putade med rumpan.

Han kändes väldigt stor när han placerade kuken mot öppningen och det var en annorlunda känsla att känna hur han successivt gled in i mig och slutligen var det som att jag öppnade mig och kuken gled in.

Det blev 2 eller 3 stötar innan jag fick orgasm.

Gissar att var en kåthet som var uppbyggd under förspelet och när jag väl släppte in kuken så släpptes även orgasmen lös.



6 kommentarer:

  1. Hur ofta har du analsex?
    Gillar du när man växlar mellan hålen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grejen är en det jag skrev om ovan är typ första och enda gången. Vi har haft analsex några gånger till, men aldrig blivit samma sak. Är alltid för stort för min rumpa. Däremot lite smek och pill är skönt.

      Radera
  2. Gillar din kille att bli stimulerad i rumpan? Nåt jag kan rekommendera. Min flicķvän brukar knulla mig med en strapon. Fy fasiken vad skönt. Jag skriker så man väcker hela kvarteret nästan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har provat lite, men det är inget för honom.

      Radera
  3. När man jobbar en hel helg inom vården är det skönt att sitta på rasten och titta på lite snusk. Har man tur kan man ta sig en liten runk på dass.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande att höra. Är ju en del av varför bloggen ens finns - att läsarna ska få lite annat att tänka på och ha det skönt.

      Radera