tisdag 8 december 2020

Ofrivilligt nedsprutad

Jag och killen hade ganska nyligen träffat varandra och vi hade varit på festivalen Piteå Dansar och Ler.

När man är lite nykär så kan det vara svårt att hålla fingrarna i styr och en kåthet hade byggts upp under kvällen.

Vi åkte bil hemåt och bestämde oss för att köra ut på en ödslig skogsväg och ha sex i sommarnatten.

Vi hade sex i bilen och han tog mig även bakifrån då jag stod lutat mot bilen. Mot slutet så sög jag honom och han gillade det verkligen. Vi var utanför bilen och jag stod på knä framför honom.

Han höll på att komma, nu var det inte länge kvar. Nu kommer han...

Just då nös jag, helt utan förvarning. Hela satsen som var uppbyggd under kvällen och tänkt att hamna i min mun - hamnade istället över mitt ansikte och i håret då nysningen gjorde att hela jag röck till.




4 kommentarer:

  1. När du och din kille har sex. Får han då spruta var han vill eller måste han fråga först? Vilket är ditt favoritställe att få satsen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ofta frågar han. Så ett visst samspel har vi. Men han vet att jag tycker om att se när han sprutar över min mage eller brösten. I ansiktet får han fråga först ;)

      Radera
  2. Gillar du att vara naken? Typ när du sover, badar tex.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl inte helt fel. Sover gärna naken och hade gärna badat naken utomshus, men det är inte något jag gör. Hänt nån gång, men officiellt är jag inte riktigt den som visar upp mig på det sättet.

      Radera