söndag 27 december 2020

Våta trosor

Fick du inte den julklapp du önskade dig i år? Då kanske det är dags att köpa en spännande present till dig själv.

Jag använder gärna ett par trosor just för dig. Du kanske vill att jag onanerar med dom? Visst kan jag göra det! Har du önskemål om något mer kinky som jag ska göra med trosorna så får du gärna berätta för mig så kanske jag kan hjälpa dig. 

Jag har både stringtrosor och vanliga trosor hemma och i vanliga fall använder jag trosorna i nån dag så att dom hinner bli välanvända och med dofter av min våta fitta.

För 250:- får du ett par trosor och en bildserie med mina nakenbilder. 







 

5 kommentarer:

  1. Älskar dina bilder. Du har fina bröst, fin rumpa och fitta. Gilkar att du sparar lite hår. Tycker det är finast så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dom fina orden. Frisyren där nere varierar. Brukar oftast ha kvar lite, men har ju hänt att det blivit fel och då har det blivit att jag tagit bort allt.

      Radera
  2. Jag har alltid varit nöjd när jag köpt något av Josefin. Är glad att jag hittade någon som både är ärlig och sexig på samma gång. /Jesper

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag vet vilken Jesper du är ;) Visst har våra "affärer" varit spännande. Då är så välkommen att höra av dig igen när lusten faller in.

      Radera
  3. Hej Josefin.

    Älskar läsa din blogg. Du verkar vara en härlig person som älskar sex. Har en fråga. Har läst och förstått att du är väldigt förtjust i sperma. Att du helst ser att killen sprutar på dig istf i dig. Att du även låter honom komma i ansiktet ibland med. Har du alltid sen du sexdebuterade haft den fascinationen eller är det något som vuxit fram eftersom. Har porren påverkat nåt. Jag menar en del tjejer vill ju knappt få satsen i fittan än mindre på kroppen då det tycker sperma är kladdigt och äckligt!!

    SvaraRadera