söndag 13 december 2020

Min önskelista

Året börjar närma sig sitt slut och snart är det högtidernas alldelens egna högtid - nämligen Julafton.

Under året har jag hunnit med många spännande äventyr. Jag köpte mig en ny sexleksak som gav oväntat resultat - nämligen fontänorgasm. Det kom verkligen som en överraskning första gången, men har visat sig vara väldigt skönt.

Det har även blivit träff med stora killen vilket inte är något jag glömmer i första taget. Det visade sig också vara väldigt skönt.

Jag delar med mig av mycket här på blogen och det är många som tittar in och läser om de äventyr och bilder jag delar med mig av här på bloggen.

Jag är tacksam och uppskattar den spänning det ger mig att kunna dela med mig av mina hemligheter på det här sättet.

Jag hoppas ni finner bloggen inspirerande och att ni återkommer även i fortsättningen.

Bloggen är inte bara ett sätt för mig att skriva av mig i en sorts "öppen dagbok", utan tanken är även att det fungerar som ett sätt att göra reklam för det jag säljer. Jag säljer både bildserier och använda trosor.

Att få sälja något till er då och då är så klart något som motiverar mig att bjuda på mer av mig själv här på bloggen.

Så nu inför den stundande julen så skulle jag både vilja önska samt be er att fler köpte mina bildserier.

Mina bildserier består av äkta amatörporr och innehåller mellan 20-50 bilder. Ofta är varje bildserie fotad vid samma tillfälle och det finns flera olika teman: posering, onani, dildo, sex, sperma, våtare med mera.

Vanligast är att jag säljer 5 stycken bildserier för 250:-

Maila mig på finajosefin@hotmail.com så berättar jag mer.


Köp 5 stycken bildserier för 250:-


Så snälla ni! Framför mina önskemål till tomten och gör mig glad ;) Så hoppas jag att vi ses i fortsättningen för fler härliga och busiga äventyr.

/Kram Josefin

7 kommentarer:

  1. Min man älskar dina bilder. Så får se om jag ska överraska honom med några. Mej gör det inget. Han får se hur mycket naket han vill. Jag blir inte svartsjuk. Tycker bara det är naturligt att män gillar det.

    // Anna//

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade varit en kul om du gjorde. Håller faktiskt med dig i den frågan.

      Radera
  2. Jag har skaffat en pussy in the pocket. När jag jobbar natt och det inte händer något så runkar jag i den och läser din blogg. Vi har omklädningsrum som vi delar. Ibland kommer det in yngre kollegor som byter om och inte bryr sig om att man ser deras unga kroppar i underkläder. Förra sommaren jobbade de en sexig vikarie som råkade visa hennes unga tjugo fem. Åriga tuttar för mig. Vet inte om det var oavsiktligt eller planerat ifrån henne. Kuken stod som ett spett i byxan. Är lite sugen på att kontakta henne eftersom hon inte jobbar kvar. Kanske kan man få suga på hennws unga toppiga bröst i jul. Hon var väldigt fräkning på tuttarna som var lätt rosa.

    SvaraRadera
  3. Så sexig bild där fam ser din fina fitta och du har fått en sats på dig. Hadé gärna bytt plats med killen då. Hade dock om jag fått sprutat på brösten vilket är mitt favoritställe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar när han kommer på magen eller brösten. Då har jag "första parkett" och ser allt.

      Radera
    2. Ja han lär väl älska det med. Tror fan det knappt kan finnas nån man som inte gillar att spruta på en tjej.

      Radera
  4. Om man bor i din stad eller nära... skulle du lockas av ett hemligt möte för att sitta ner och prata lite om väder och vind, såklart massa härligt sex också?

    SvaraRadera