fredag 2 juli 2021

Bröst i det fria

Sommarvärmen har kommit och nu är det bara att klä av sig ifall man inte smälta bort i värmen.

I helgen har jag tänkt att jag ska ta mig till nån strand och bada. Jag är lite utav en badkruka, men med lite övertalning så brukar det bli att jag badar ändå. Ser faktiskt fram emot det, men brukar ju ändra sig just när man ska gå ner i vattnet och inser att det är så kallt.

Sola och njuta av värmen har jag i alla fall tänkt göra. Köpt två nya bikinis inför sommaren så jag är redo!

Är riktigt nöjd med båda faktiskt - dom visar varken för ltie eller för mycket och sitter väldigt bra. Så det är jag riktigt nöjd med. 

Ska inte göra om misstaget som en gång tidigare då jag upptäckte att bikinin blev lite väl genomskinlig efter ett dopp i vattnet. Som tur är var jag även badkruka då så det var inte riktigt ett problem. Eller... i alla fall inte om man bortser från den där gången jag upptäckte det.

Här kommer en så kallad bevisbild där ni får se mina bröst i det fria. Hoppas ni gillar och vill se mer.



8 kommentarer:

  1. Älskar dina bröst. Sen rekommenderar jag att om du har nöjlighet att bada naken. Hur skönt som helst!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har badat naken nån gång... är ju en viss känsla att känna vattnet direkt mot huden.

      Radera
  2. Härlig bild, synd man inte fick se när du upptäckte att bikinin va lite genomskinlig 😉
    Blir det inga bilder på dig i dina nya bikinis? 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns det inga bilder på, utan det var ett pinsam situation som jag helst vill glömma.

      Radera
  3. Fan. Din sambo måste ju älska dina bröst ju

    SvaraRadera
  4. Det va ju synd det, hade varit härligt att fått sett :)

    SvaraRadera
  5. Snygga fasta bröst;)

    SvaraRadera
  6. Fina bröst mvh D

    SvaraRadera