söndag 13 februari 2022

Mina leksaker

När jag börjar tänka på det så har jag en hel del sexleksaker. Det är ju spännande att prova på nånting nytt och det har då hunnit bli både det ena och det andra. En favorit som hängt med länge är den ljusblåa lilla staven. Den är hård, men när jag väl lärde mig använda den så har den gett mig många härliga orgasmer. Den är inte heller så stor så den kommer åt överallt.


Sen finns det jellydildos som är mjuka och följsamma. Nu när jag börjar skriva om det så vill jag minnas att jag faktiskt har två stycken även om jag bara använder en utav dom. Köpte en som visade sig vara alldelens för stor - så den kom inte till användning. Men jag kan inte komma ihåg var jag har den. Måste nog leta igenom mina gömmor efter den.


Jag har även några olika vibrerande leksaker i olika storlek. Nån som man sätter på fingret som är skön mot klitoris och nån som är lite större. Den här vita är silkeslen och lagomt stor.

Jag har även köpt 3 stycken buttplugs. En i jellymaterial, en i metall och en uppblåsbar. Den uppblåsbara var alldelens för stor så den är oanvänd. Den i jelly sålde jag till en läsare av bloggen och den i metall har jag kvar. Använder inte buttplug så ofta, men ibland kommer den fram. Killen nämnde den igår när vi hade sex och visst blev jag lite sugen. Jag kanske skulle överraska han nån dag?

Bland andra leksaker som sticker ut så har jag ju min Satisfyer och en annan leksak som med hjälp av lufttryck gör det skönt på klitoris. Första gången jag använde Satisfyern så var det lite konstigt och svårt, men när jag väl lärde mig använde den så är det ofta första valet när det kommer till sexleksaker. Den ger mig även våta orgasmer.

Jag har även den uppblåsbara dildon. Den är stor... och när man pumpar så växter den. Brukar räcka med 2-3 pump så fyller den upp mig ordentligt. Det går att göra den mycket större, men 2-3 räcker för min trånga fitta.

Oj då, jag blir ju alldelens våt om fittan när jag skriver om mina leksaker och tänker tillbaka på allt skönt och snuskigt jag gjort. Det är kanske inte varje dag dom används, men alla för med sig något spännande minne.

Är det något ni tycker låter extra intressant eller kanske har något egen fantasi eller minne gällande sexleksaker?


6 kommentarer:

  1. Jag har flertalet " leksaker " jag använder mig av.
    Både analplugg , dildo , fleshlight .
    Analstimulans medans jag runkar är helt underbart och jag kommer djupare och hårdare än när jag och frun har sex

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har hört det från vissa. Vi har också 2 olika fleshlight-varianter. Vet att killen ibland använder den ena som han gillar extra mycket.

      Radera
  2. Vid avsugning. Sväljer du då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om killen önskar det ;)

      Ibland och ibland inte. Jag är inte rädd för sperma, men ibland kan det bli lite väl mycket att svälja på en och samma gång.

      Radera
  3. Jag använder gurka . Längtar efter en riktig

    SvaraRadera
  4. Alltid skönt med anal lekar . Fingrar och dildo . Och mycket glid.

    SvaraRadera