söndag 6 februari 2022

Något snuskigt på gång

Jag säljer då och då mina trosor. Jag gillar känslan att bära ett par trosor med vetskapen att någon väntar på dom samt vetskapen att det är något snuskigt på gång.



Vissa av er föredrar ju stringtrosor före ett par täckande trosor. För visst är det något speciellt med ett par stringtrosor. Nånting sexigt laddat med dom på nåt sätt.

Jag använder inte string varje dag, men några dagar i veckan blir det alltid. Är ofta snyggare under ett par tightare byxor eller när jag tränar.



Vilken typ av trosor föredrar du? Om du är intresserad av mina trosor så ska du kontakta mig på finajosefin@hotmail.com så kan jag berätta mer.

Ett par använda trosor och en bildserie med mina nakenbilder kostar 250:-



9 kommentarer:

  1. Förutom att du har på dig trosorna under en tid, finns det möjlighet att det kan bli en skvätt kiss I dom med då ?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite blyg och väldigt duktig. Men visst händer det att jag slarvar ibland ;) Skicka ett mail till mig vettja!

      Radera
  2. Känna en kvinnas doft medan jag onanerar är det bästa som finns.
    Har köpt trosor av andra innan men aldrig av dig. Kanske ska ta och göra det. Ibland när jag känner mig riktigt kinky så sniffar jag på mina egna använda trosor medans staven glider lätt i mig ...

    Ny läsare på din blogg och måste erkänna att det blev blött i trosorna vääääldigt fort !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej och välkommen. I fantasierna är allt tillåtet och det låter som ett bra betyg att du blev våt i trosorna. Du får gärna höra av dig.

      Radera
  3. Hur anonym kan man vara om man köper trosor av dig?
    Har fru som jag ej vill ska veta detta ...
    Men känna din doft längtar jag efter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Betalningen är relativt anononym och det står inget konstigt på ditt kontoutdrag/bank. Däremot måste jag ju kunna skicka trosorna till dig. Jag skickar i ett vanligt kuvert och trosorna blir ganska små och platta när man lägger i fryspåse och pressar ur luften.

      Radera
  4. Tråkigt att det inte går att prata med dig. Eller nåt nummer för sms

    SvaraRadera