tisdag 1 februari 2022

Sexiga underkläder

Kläder är ju en sexig detalj - både vanliga kläder men jag tänkte nu främst på underkläder.

Här är tre exempel från mina bildserier där jag bär lite speciella underkläder som jag gillar. Så här får ni några smakprov. Alla bilderna är på mig ;)



Ett par nätstrumpor med inbyggd stayup. Riktigt sexiga och rumpan blir bar. Likaså där fram. Bekväma och sexiga!



Här bär jag ett set med rosa stringtrosor och matchande bh. För att sätta pricken över i - så har jag även på mig ett par rosafärgade strumpbyxor. Ja, jag har i alla fall på mig dom i början av bildserien. Sen åker som så klart av ;)



I den här bildserien så har jag på mig något jag kallar för en nätdräkt. Helkropp med öppning på noga utvalda ställen. När jag har den på mig är det sexig och naket på samma gång. I den här bildserien bär jag även handbojor, vilket var en del av leken.

Alla bilderna är hämtade från mina bildserier. Alla mina bildserier innehåller mellan 20-50 bilder och det finns allt möjligt härligt och snuskigt. Vad sägs om posering, onani, dildo, sex, sperma, närbilder, wet med mera.

1 bildserie =70:-
5 bildserier = 250:-

Maila mig på finajosefin@hotmail.com ifall du är intresserad att handla av mig. Jag erbjuder även använda trosor.


7 kommentarer:

  1. Mums vad sexig du är. Som en bakelse i rosa och din rumpa är jag svag för.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket :) Tycker alla bilderna i det här inlägget är riktigt läckra faktiskt. Hoppas du inte är den enda som tycker likadant. Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. Vilka sexigt härliga bilder på dig. Jag tycker det är så läckert med sexiga underkläder. Men det ska inte vara det alltid då blir det inte det där extra.
    Tack för dina inlägg med stora killen. Förstår att du hade 2st sköna stunder med han. Själva uppbyggnaden innan och förväntningar är ju jäkligt upphettsande.
    Kram
    Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar föredra variation. Ibland har jag enkla trosor, andra gånger föredrar jag ett par gulliga trosor i rosa. Sen om jag vill känna mig extra sexig så kan jag välja underkläder med spets eller liknande.

      Radera
  4. Snygg kropp

    Mvh David

    SvaraRadera