söndag 20 februari 2022

Sexnovell - Sexklubben

Mitt namn är Alexander och efter en längre relation är jag nu singel. Att dejta har aldrig riktigt varit min grej och nu när man har passerat 45 år så är man inte heller den mest eftertraktade singelkillen. I alla fall känns det så.

Jag har alltid haft en stor apit för sex. I början fantiserade jag mycket. Jag måste ha fantiserat om att ha sex med nästan alla tjejer jag gick skola med. Men det var inte bara de jämnåriga jag fantiserade om, utan jag hade även mycket fantasier om en lärarinna jag hade. Det gick så långt att jag vid ett tillfälle efter gymnastiken gömde mig i ett redskapsrum intill lärarnas omklädningsrum. Där inne fanns ett ventilationsgaller som gjorde att man kika in i omklädnignsrummet intill. Jag kan avslöja att jag fick se henne där inne, men dessvärre inget naket. Den pirriga situationen hade dock gjort att jag hade fått ett ordentligt stånd och där inne fick jag sitta en bra stund efter att de andra hade hade gått. Jag kunde ju inte gå ut klädd i shorts och ett jättestånd.

Gällande min senaste relation så var hon underbara på många sätt. En grymt sexig kvinna med formerna på rätt ställen. Vi knullade ofta långa stunder och jag älskade när hon red mig. Då var det bara att njuta när hon hade kontrollen och satt över mig. Att knulla henne bakifrån gjorde vi ofta. Du kunde jag greppa hennes härliga bröst som gungade i takt med att jag stötte in kuken i henne.

Vi hade pratat en del om att ha trekant eller träffa ett annat par. Det gick så långt att vi försökte hitta någon men det rann ut i sanden. Det var synd för jag kände verkligen att jag hade velat vidga mina vyer och fått prova på något nytt.

Men allt var inte perfekt, vilket säger sig själv i och med att vi gick separata vägar. Men allt var inte perfekt gällande sex heller. Hon var aldrig riktigt förtjust i oralsex - varken att få eller ge. Vi gjorde det ibland, men aldrig i den utsträckningen jag hade önskat. Att bli avsugen kan vara hur skönt som helst och att slicka en kvinna är som att komma till himlariket.

Jag har hört rykten om en sexklubb som ska finnas i staden där jag bor. Jag har försökt att hitta information eller få veta mer, men det är liksom inte något man går in på turistinformationen och frågar om.

Som jag har förstått det kan par, män och kvinnor komma dit och det kan gå ganska hett till. Jag har gått förbi där på dagtid av nyfikenhet, men nu har jag bestämt mig för att jag ska gå dit på den aktuella kvällen och se med egna ögon.

Det var nervöst att gå dit. Längre fram efter vägen såg jag skyltarna som lyste. Lokalen skulle ligga i anslutning till ett solarium. Men istället för att fortsätta in till solarierummen så skulle man gå genom en annan dörr.

Det var tomt på gatan utanför och jag tog mig mod och gick öppnade dörren till solariet. Mycket riktigt så fanns det en vit metalldörr en bit in till höger. Jag såg mig omkring före jag öppnade dörren. Innan för fanns en liten trappa som ledde neråt och jag hörde musik som spelades.

Väl nere så möttes jag av en barliknande miljö. Ljuset var väldigt dämpat och det fanns några bord runt om i lokalen. Jag kunde se att det var några som satt vid vissa utav borden. Några var vanligt klädda, men jag kunde även se några var lättklädda och vissa bara hade handduk runt midjan. Vid ett av borden kunde jag se en kvinnas nakna bröst. På var sida om henne satt en man och den ena mannen såg ut att ha sin hand under kvinnans kjol.

Jag blev plötsligt avbruten då en man kom fram till mig.

"Hej! Välkommen" sa han

"Jag ser att du är ny här. Där borta går det att byta om" sa han och pekade till ett rum en bit bort i lokalen. 

"Här i samlas vi och vill du ha nåt att dricka så finns det i baren. Sen har vi ju dom övriga rummen." sa han och pekade bort mot några dörrar som fanns på långsidan av rummet.

Jag tackade snabbt och lite blygt så satte jag mig ner i närmaste bordet. Jag hade så klart försökt föreställa mig hur det skulle vara i förväg, men jag var nog ändå lite överraskad.

Jag såg mig omkring och kunde se att det pågick både ett och annat i rummet. Vid ett bord trodde jag det satt fyra män i sofforna runt ett bord, men nu insåg jag att det stod en kvinna på knä framför en av männen och hon sög hans kuk. I smyg tittade jag nyfiken på ett tag, men jag var även nyfiken på de övriga rummen. Så jag reste mig upp för att se vad som fanns där inne.

Det första rummet var tomt, Det var dämpad belysning och det fanns fyra stycken stora sängar i rummet. På väggen hängde en hylla och på den stod det en glasskål som var full med färgglada kondomförpackningar.

I det andra rummet var det också tomt och detta rum hade bdsm-tema. Ett stort X med fästen för armar och benen stod i där, men även en sorts bock med med samt en ställning med diverse olika leksaker. Remmar, piska, ögonbindel, huva med mera.

Från det tredje rummet hördes ljud. Rummet var avgränsat med en vägg som innehöll flera stycken titthål - vilket gjorde att man kunde tjuvtitta på vad som hände där inne. Jag böjde mig fram och såg en kvinna i min ålder ligga ner och smeka sig själv, medan en man tittade på. Hon var ganska kraftig med med stora bröst och hon stönade medan hon smekte sig själv. Jag blev så kåt och jag kunde känna doften av hennes fitta, där hon låg och smekte sig själv.

Mannen gav en blick åt mitt håll där jag stod och tjuvtittade. Han log mot mig och började därefter att pulla kvinnan. Först två fingrar och därefter tre fingrar. Hennes fitta gav ifrån sig ett klafsande ljud samtidigt som kvinnan stönade.

Min kuk gjorde sig påmind då det hade blivit trångt i byxorna. Det här stället verkar ju perfekt tänkte jag. Det är nog läge att byta om och se vad som händer tänkte jag gick tillbaka och vidare till omklädningsrummet. Jag klädde av mig och virade en handduk runt midjan innan jag återgick.

Jag såg att många hade flyttat sig till det första rummet och stod och tittade på. I en av sängarna hade två stycken sex. Hon var smal med långt blont hår och killen som var yngre än mig låg över henne och knullade henne i missionären.

I rummet stod många och tittade på. Det var många fler män en kvinnor och åldern varierade, men alla tittade på showen som pågick. Brevid sängen stod en annan man och jag förstod efterhand att det nog var kvinnans partner - då hon och mannen tittade mycket på varandra och pratade ibland.

Det var trång i dörröppningen så jag backade försiktigt ut. Jag mötte en annan mans blick.

"Snart är det dags för sanning och kånka" sa han.

"Ursäkta" sa jag vänligt då jag inte förstod vad han menade.

"Ja, det är väl inte så mycket sanning. Utan mer konsekvenser..." sa han innan han forsatte

"Det är en lek där man får ett nummer och sen när ens nummer ropas upp så får man ett uppdrag att utföra. Så det är bara konka som gäller egentligen." sa han och log mot mig.

Ett yngre par trängde sig mellan oss. Tjejen var väldigt kort och hade ett par små men toppiga bröst. Vilken kontrast till de stora fylliga brösten på kvinnan inne i rummet tänkte jag och ruset av kåthet steg rakt upp i huvudet på mig när jag började fantisera.

Jag gick runt en sväng och tittade in i de olika rummen. En massa härliga syner och sex överallt. Jag hade själv velat vara med, men jag var kanske lite försiktig av mig. Jag hade så gärna velat känna på dom där stora fylliga brösten eller varför inte den korta tjejens små toppiga bröst?

Musiken sänktes och en röst meddelade att dom som vill vara med i sanning och konka kunde komma till baren och hämta sitt nummer. Att det skulle börja om 30 minuter.

Det här är min chans till nånting riktigt spännande tänkte jag och gick direkt för att hämta mitt nummer. Flera samlades inne i det vanliga rummet och satte sig vid borden, men i vissa rum pågick fortfarande aktiviteter av det snuskigare slaget.

Efter en stund startade leken och det fungerade enligt följande.

  • Först ropades ett nummer upp och den personen fick gå ut i omklädningsrummet och vänta. 
  • Under tiden visades ett annat nummer på en stor TV-skärm tillsammans med instruktioner som personen skulle följa.
  • Därefter fick den första personen komma tillbaka och denna fick nu instruktioner via TV-skärmen.
Samtidigt som det pågick aktiviteter i de olika rummen så pågick leken. Nummer ropades upp och jag följde med spänning vad som hände. Den korta tjejen med de toppiga brösten fick komma tillbaka från omklädningsrummet och på TV-skärmen fick hon instruktionerma: Gå till Rum 1, Ge oralsex.

Hon tittade på sin kille som satt ensammen vid ett av borden. Sen gick hon vidare till rummet dit en av männen alldelens nytt hade gått. Jag kunde inte göra annat än att önska att det var jag som hade väntat på henne där inne.

Efter ett tag kom hon tillbaka och gick till sin kille. Jag tittade med nyfikenhet när dom bytte några ord och hon sen kramade om sin kille.

Jag följde leken med spänning då fler uppdrag delades ut. I baren hade ett par onanerat helt öppet med oss som en sorts publik. I bdsm-rummet hade en man fått smisk på rumpan av en vältränad och solbränd donna. 

Mitt nummer ropades upp och hjärtat slog dubbla slag medan jag gick ut ensammen i omklädningsrummet. Det dröjde ett tag innan jag fick komma tillbaka och på tv-skärmen stod det: Gå till Rum 2. Se, rör och smek - men inte mer.

Rum 2 var alltså bdsm-rummet och jag gick ditt direkt efter att jag hade läst mina instruktioner. På X:et inne i rummet var en kvinna bunden. Hon hade en sorts huva över huvudet och både hennes händer och fötter var bundna så att hon stod i formen av ett X.

Se, rör och smek var instruktionerna. Mer fick jag inte göra. Det var kvinnan jag hade sett tidigare under kvällen. Jag skulle beskriva henne som lite mullig och hon hade stora fylliga bröst. Jag kunde inte låta bli att känna vid hennes bröst. Min föredetta hade stora bröst, men det här var nånting helt annat. Hennes bröst rymdes inte i min hand utan närmast vällde över när jag kände. 

Hon stönade till vid min beröring och jag fortsatte att känna med båda händerna på hennes bröst innan jag fortsatte att utforska hennes kropp.

Hon hade stora lår och jag delvis tvekade lite samtidigt som jag retade henne genom att länge smeka henne över låren innan min hand letade sig närmare hennes härlighet. Hon var ansad, men hade mörkt hår i en liten buske med längre hår ovanför fittan. Hon stönade ljudligt när mina fingrar gled över hennes fitta.

Försiktigt lät jag ett finger glida in i henne och hon var härligt varm där inne. Jag blev så sugen på att smaka på hennes bröst samtidigt som jag smekte henne. Men samtidigt kom jag ihåg instruktiorna: se, rör och smek - men inte mer.

Mitt finger rörde sig snabbar in och ut ur henne och hon stönade vid min beröring. Mitt uppdrag var nog utfört och jag förstod att det var dags att gå tillbaka. Samtidigt hade jag velat ha mer av henne. Smaka henne, både hennes bröst och hennes fitta. Min kuk gjorde sig påmind och jag hade mer än gärna knullat henne.

Min finger var halt av hennes safter och jag tittade mig försiktig omkring innan jag slickade av fingret innan jag lämnade rummet. Smaken av hennes fitta fanns i munnen när jag kom tillbaka till de andra och satte mig vid ett av borden.

Fokus i rummet var tog på en kvinna som satt i famnen och red en man i ena änden av rummet. På tv-skärmen stod det: Gå till soffan. Ta en en ridtur.

Det var full aktivitet i de olika rummen. Ljudliga stön hördes. Leken fortsatte, men jag passade på att  gå en sväng och se mig omkring. Inne det tredje rummet stönade någon högt. Det var där väggen med titthål fanns och det var redan några som tjuvtittade.

Där inne var det tre män och en kvinna. Kvinnan red en av männen samtidigt som hon hade en av de andra männens kuk i munnen.

Jag tittade på med nyfikenhet. Jag kunde även se att mannen som stod bredvid mig och tittade på runkade sin kuk och jag kunde inte låta bli att själv börja runka till skådespelet. De tre männen på andra sidan väggen turades om att knulla kvinnan och hon fick en orgasm som hon stönade ut högljut när hon blev knullad i missionären. Kort därefter drog mannen sig ur henne, tog bort kondomen och sprutade över hennes mage och bröst. Jag blev så himla kåt av att se på.


Det hade gått en bra stund och i bakhuvudet kunde jag höra mitt nummer ropas upp. Tog ett tag innan jag förstod vad det betydde, men jag tog handduken runt mig och återvände till det vanliga rummet och gick ensammen ut till omklädningsrummet.

Dörren till toaletten var öppen och där inne stod den korta tjejen helt naken med sina toppiga bröst. Hon torkade ansiktet med papper. Var det sperma hon torkade bort måntro? När jag skulle gå tillbaka till det vanliga rummet så möttes våra blickar och vi log mot varandra.

På tv-skärmen kunde jag läsa: Gå till Rum 1. Ge oralsex.

I en av sängarna hade två par sex sida vid sida och i andra änden av rummet stod en man som var något yngre än mig med handduk runt midjan. 

"Hej" sa han

"Hej" svarade jag tillbaka lite tveksamt.

"Det är nog mig du söker" sa mannen. Jag tvekade och började fundera om jag missat något eller gjort något fel.

"Du behöver inte om du inte vill" sa mannen försiktigt innan han fortsatte.

"Men reglerna är ju till för att följas" sa han lite retsamt "och du kan ju alltid prova. Du får gärna."

Jag var tagen av situationen. Det var inte vad jag hade väntat mig. I sängen en bit bort stönade dom som hade sex och jag var nästan berusad av allt sex omkring mig. Varför inte tänkte jag? Jag nickade mot mannen och gick närmare. Han öppnade upp handduken och lät den falla till golvet.

Handduken hade dolt hans kuk som stod upp och var hård. Jag tittade innan jag försiktigt greppade runt hans kuk med min hand. Det kändes ovant att hålla i någon annans kuk.

Jag böjde mig försiktigt fram så att jag kunde smaka på toppen av hans kuk. Det var svårt att komma åt så jag gick ner på knä framför honom och förde återigen hans kuk mot min mun. Först tog jag bara toppen i munnen, men bestämde mig sen för att prova att ta mer i munnen.

Det var en spännande känsla där jag stod och hade en annan mans kuk i munnen. När jag hörde röster bakom mig i rummet blev jag lite generad och reste mig upp.

"Tack så mycket det var skönt" sa mannen och log mot mig. Jag nickade som bekräftelse till honom innan jag lämnade rummet. Det som hade hänt var oväntat, men samtidigt var det så många nya intryck att inget kändes direkt konstigt.

Jag tittade in i de olika rummet och det pågick sex både inne i rummen, men även ute i det vanliga rummet. I bdsm-rummet turades två män om att knulla en kvinna som låg på mage över bocken. Hon var fastspänd och stönade av behandlingen.

I det tredje rummet hade två kvinnor fullt upp med varandra. Deras män stod på sidan om och det var även flera stycken som tittade på genom titthålen. Det var väldigt vackert att se de två kvinnorna som kysste varandra samtidigt som deras händer var överallt över varandras kroppar.

Jag gick tillbaka till det vanliga rummet och mötte den korta tjejen med toppiga bröst och hennes kille.

"Hej" sa han till mig

"Skulle du vilja ha henne?" frågade han och nickade mot tjejen.

Jag var inte sen med att tacka jag till erbjudandet och jag följde dom in i det första rummet. Två av sängarna var redan upptagna och vi gick till en av de tomma sängarna. Hon kom fram till mig och la sin hand vid min sida. Vi stod mitt emot varandra och jag gjorde detsamma, min hand rörde vid henned lena hud och försiktigt lät jag min hand röra vid hennes toppiga bröst. Hennes bröst var små och bröstvårtorna var hårda och stod rakt ut.

Hon öppnade min handduk och jag kände hur hon greppade om min kuk och smekte försiktigt. Därefter ställde hon sig på knä och började suga min kuk. Hon tittade upp på mig med sina vackra ögon medan hon sög.

Hennes kille räckte henne nånting och jag kunde se hur hon öppnade en kondomförpackning och började trä kondomen på min kuk. Därefter la hon sig ner på rygg i sängen och väntade på mig.

Jag la mig över henne i sängen och hon särade på sina ben. Min kuk gled in i henne och vi stönade båda två. Jag knullade henne i missionären och hennes kille tittade nyfiken på samtidigt som han långsamt runkade sin kuk. 

Den korta tjejen låg under mig och hon stönade allt högre i takt med att jag knullade henne allt hårdare. Hennes kille steg fram och förde kuken till hennes mun. Jag fortsatte knulla henne i missionären och mitt ansikte var bara nån centimeter från hennes ansikte och där i hennes mun hade hon sin killes kuk.

Jag tänkte tillbaka på det jag hade gjort inte allt för länge sedan i och med mitt uppdrag. Det gjorde mig extra kåt och jag var tvungen att hejda mig för att inte komma och spruta kondomen full inne i hennes fitta.

"Är hon skön?" frågade hennes kille och jag nickade som svar.

"Jag tar över en stund" sa han och intruerade den korta tjejen att ställa sig på alla fyra. Hon putade med rumpan så att både fittan och stjärten blottades för oss. Hennes kille särade hennes skinkor ännu mer och det blänkte om hennes fitta. Därefter trängde han in i henne bakifrån och knullade henne besämt och hårt.

Jag började känna på hennes kropp. Hennes skinkor som gång på gång vibrerade till när killen stötte in sin kuk i henne. Hennes toppiga bröst vars bröstvårtor pekade ner i sängen var härliga att röra vid och hon stönade till när jag greppade lite hårdare om hennes bröst.

Hon var smal och hennes mage var vältränad och min hand smekte henne över magen och närmare hennes fitta. Jag kunde inte låta bli att känna försiktigt på hennes fitta samtidigt som hon blev knullad. Det var halt och mellan två av mina fingrar kunde jag känna hur killens kuk gled in i henne. Han var också hal av hennes safter.

Efter en stund bytte dom ställning till missionären och hon låg med benen särade och upp i luften. Där mellan kunde jag se killens kuk glida in i henne samtidigt som hon smekte sig själv över klitoris. Hennes stön ökade och vi hade även fått några åskådare som stod på sidan av sängen och såg på skådespelet som pågick.

Hon kom i skön orgasm och försökte dölja sina höga stön, men det gick inte. Det verkar även ha varit det som behövdes för hennes kille som drog sig ur henne och hans kuk sprutade flera strålar sperma över hennes mage och upp över hennes toppiga bröst.

Hon tittade på mig och sa: "Mer... ge mig lite mer" då hennes kille drog sig tillbaka. 

Jag tvekade inte utan tog killens plats och styrde min kuk mot hennes fitta. När jag trängde in i henne kände jag hur hon var alldelens varm och min kuk gled djupt in i henne. Jag fortsatte att knulla henne och njöt. 

Jag var berusad av kåthet - allt som hänt under kvällen, åskådarna som såg på och sen denna sexiga tjej som låg där framför mig med särade ben. Hon tittade mig i ögonen när jag knullade henne och samtidigt smekte hon sig själv över de toppiga brösten som var hala av hans sperma.

Hennes kille höll fast i hennes ena fotled och hon höll upp båda benen ordentligt särade och usträckta åt varsitt håll. Detta gjorde att jag kom in djupt i henne och hon släppte aldrig blicken från mig. Jag kände att jag var nära att komma igen och bestämde mig för att göra som hennes kille. Så jag knullade henne extra hårt innan jag tog ut kuken ur henne och drog av kondomen. Sen runkade jag min kuk över hennes fitta där hon låg med särade ben. 

Min kuk kändes så stor i min hand. Kändes som att jag aldrig varit så här kåt innan. Min blick mötte hennes samtidigt som jag kände hur sperma gång på gång sprutade över hennes mage och bröst.

Jag stönade och var anfådd efteråt, samtidigt som jag tittade ner på henne. Det var pölar av sperma över hennes mage och hon lekte med sperman som hamnat på hennes bröst.

När jag lugnat ner mig och kunde återvända till verkligheten så kändes det lite generande att ha knullat inför flera åskådare - samtidigt som det också kändes spännande. 

Besöket på sexklubben hade verkligen bjudit på många överraskningar och jag tackade både tjejen och hennes kille innan jag lämnade. Jag hade bestämde mig för att det var tillräckligt för denna kväll.

4 kommentarer:

  1. Har alltid velat gå på någon liknande tillställning fast det har aldrig blivit av. Att läsa sexnovellen gjorde mig både sprängkåt och det ökade motivationen att få uppleva något liknande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst finns det många inslag i sexnovellen som är hämtade från mina fantasier. Jag och killen har också pratat om liknande sexträffar/sexklubbar.

      Radera
  2. Jag har en fantasi där jag och min fru besöker en sexklubb eller på annat sätt kommer i kontakt med flera män som knullar henne. Jag tittar bara på och ibland deltar jag. Som avslutning älskar jag att fantisera hur hon blir nedsprutad av männen.

    SvaraRadera