lördag 12 februari 2022

Skön början på dagen


Jag vaknade före killen på morgonen. Åt lite frukost, men medan han låg och sov så blev jag allt mer kåt och sugen på sex. Jag la mig ner brevid honom och lät han förstå att jag var sugen. Försiktigt vaknade han och hans hans började smeka ner längs min mage, ner över min ljumske och slutligen till min fitta.

Jag var redan våt och han onanerade mig genom att smeka över klitoris och då och då lät han ett finger glida in försiktigt i mig.

Han var också hård och la sig slutligen över mig i missionären. Jag smekte mig själv över klitoris samtidigt som han gång på gång trängde in i mig och slutligen fick jag en första orgasm.

Han drog sig ur mig, men efter en kort stund så trängde han in i mig på nytt. Kuken gled allt lättare den här gången pga all fittsaft. Han höll fast runt min ena handled samtidigt som hans andra hand greppade om min skinka. Fingrarna letade sig fram och hamnade nära min rumpa och när ena fingret började smeka över mitt andra hål, samtidigt som jag smekte klitoris och hans kuk knullade mig - då fick jag en andra orgasm.

Skön början på dagen liksom ;)

12 kommentarer:

  1. Precis så ska en bra dag börja. Avslutade han med att fylla din fitta?
    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det var ju för min njutning. Han fick vakna snällt efteråt. Var jag kanske lite elak med han?

      Radera
  2. Svar
    1. Tack tack. Just den där bilden tycker jag är jättefin. Blev väldigt lyckad.

      Radera
  3. Inbjudande... hade velat smaka, knulla och spruta över dig när du ligger där helt naken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter ungefär som min kille. Han brukar ibland utnyttja situationen när jag är naken.

      Radera
  4. Underbar bild. Förstår att din man blev hård o sugen, vem hade inte blivit det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som jag skrev tidigare så tycker jag det här blev en sån där extra lyckad bild. Ser riktigt inbjudande ut. Sensuellt och porrigt på samma gång.

      Radera
  5. Har du aldrig funderat på att gå med på Sharesome? Dina bilder skulle göra succé där

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inget jag provat. Vet att det finnns lite olika tjänster och en del för att sälja sitt material, men det har liksom inte blivit av.

      Radera
  6. Vilken härlig bild. Det rycker i kuken. Hade varit skönt att ge dig en creampie innan frukost. Sitter på bussen på väg till jobbet och kuken är hård. Hoppas kvinnan bakom mig inte ser att jag snusksurfar lite. �� //Gubbkuken.

    SvaraRadera
  7. Babyliss nano titanium flat iron - TITanium-ART
    Made 2016 ford fusion energi titanium in ford edge titanium 2021 Germany. 1.1 inch steel plate and 2.1 inch brazorp-futured steel titanium alloys plate. Soldering. This plastic does titanium have nickel in it tray contains a plastic tray for storage titanium white dominus

    SvaraRadera