tisdag 12 april 2022

Bildserie - Picknick


En bildserie som fotades när jag var 18 år. Fotad utomhus den här gången. Andra gången jag vågade mig på något sådant. Detta är nog den bästa bildserien fotad utomhus. Dels för att det blev många bra bilder, men att vi också lyckades fånga omgivning och ljuset. Vilket gör bildserien väldigt vacker.

Innehållet är spängfyllt med spänning. Jag är klädd i jeans, rött linne och matchande stringtrosor.

Jag klär av mig för dig, därefter leker jag med några av sakerna i min picknickkorg. Vindruvor, ritar med yoghurt över mina bröst och sedan över min lilla fjäril.

Slutligen blir bildserien kinky då jag kissar i ett glas - allt fångat av kameran.

Total 73 stycken bilder

11 kommentarer:

  1. Om du blir gravid hoppas jag att du fortsätter lägga upp bilder på dig själv. Det är sjukt sexigt med en gravid mage. //Gubbkuken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förändrar ju kroppen en del. Mer former och mage och brösten växer oftast mycket.

      Radera
  2. Har du nån gång vågat vara så kinky att dricka kisset i glaset eller hälla det över dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hälla det över brösten och låta det rinna ner över magen och fittan kanske jag skulle prova?

      Radera
  3. Vad jobbar du med?
    Vad är det mest kinky du gjort på jobbet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Egentligen inte gjort så mycket kinky på jobbet. Handlar väl mest om små fantasier och tankar. Jag har inte haft sex på bordet i konferensrummet direkt.

      Radera
  4. Jag skulle vilja äta vindruvorna som kommer som dom där med fitta smak. Älskar slicka fitta. Brukar ofta göra det på kvinnor jag dejtar. Jag ska försöka träffa en singel kvinna ifrån Ukraina. Som tagit sig hit.
    Hoppas hitta någon på en dejting sida.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske en godisklubba som jag smekt mig själv med hade varit något för dig? Annars säljer jag ju mina trosor som jag använder flitigt så att dom får suga åt sig av safterna.

      Radera
  5. Älskar din bleka hud . Fittan rosa och skithålet svart. Så fin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att du gillar det du ser. Det finns en massa härliga bilder och bildserier till försäljning.

      Radera