lördag 9 april 2022

Sex med nån annan

Jag skrev för ett tag sedan om att låta killen träffa någon annan, speciellt med tanke på de äventyr jag tidigare skrivit om på bloggen.

Vi har pratat mer om det och även tagit steget längre och han har sökt runt lite på bland annat på en dejtingsite och på andra sätt.

Än har inget hänt på "riktigt", men han har haft kontakt med några olika tjejer och även något par. Jag får lov att erkänna att det pirrat till lite för mig också då vi pratat om det. Dels höra hans förväntningar och dels få höra vad han pratat om med andra tjejer. Det har satt igång en del fantasier för egen del.

Jag kommer själv ihåg pirret av av att träffa någon annan. Sista gången jag träffade stora killen var jag nervös och pirrig på ett speciellt sätt. Men det finns även minnen av första gången vi träffades och då var det en än starkare känsla.

Det har alltså inte hänt något på riktigt, men det känns som att vi båda är redo och att det inte alls är omöjligt att vi (han) tar nästa steg snart.

5 kommentarer:

  1. Är du ledig ikväll och vill chatta lite?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fullt upp både igår och idag så jag vågar inte planera in något chattillfälle.

      Radera
  2. Jag kan känna igen mig själv och har fantiserat mycket om att träffa andra kvinnor för sex. Mina fantasier kan vara både mjuka och sensuella men tenderar att bli väldigt snuskiga ibland. Hade hoppats få chans att göra verklighet av vissa fantasier.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantasier ska vara lite snuskiga och tänja lite på gränserna. Något speciellt som du tycker är lite extra snuskigt?

      Radera
  3. Tänk att få slicka ditt anus och gnugga din klitoris tills du kommer.. . I min mun. Din sås smakar nog gott. Ung flickfittas

    SvaraRadera