torsdag 14 april 2022

Rapport sexdejting


Min kille har letat vidare efter någon att kunna träffa på sidan om. Det känns som att något kommer allt närmare och jag har även uppmuntrat honom. Dessutom har jag blivit riktigt kåt när han berättat för mig om vad som är på gång.

Han har haft kontakt med några olika som varit intressanta. Både ensamma tjejer men även tjejer i par som vill prova på nånting utöver det vanliga. Men det är inte heller så lätt - för många vet men inte om dom är seriösa eller om det bara är fejk.

Här är i alla fall ett urval på vad som dykt upp :)

Det är två par som är sugna på att prova på en trekant. Ena paret är lite äldre än oss och det andra paret är i våran ålder. Det är lite olika önskemål om hur en träff ska gå till och det ena paret har uttryckt ett önskemål om att tjejen har ögonbindel på sig medan killarna tar hand om henne. Medan det andra paret har nämnt andra detaljer så som sexställningar och om det är möjligt om båda killarna hade kunnat komma samtidigt över hennes bröst.

Just det sistnämnda är något jag gick igång på. Jag älskar ju att se när en kille sprutar och två på samma gång tror jag inte är ett dugg sämre liksom. Sen är det där med ögonbindel också en detalj som kan höja spänningen och kåtheten.

Han har även varit i kontakt med en tjej som bor i ett mindre samhälle lite lagomt långt ifrån oss. Hon kommer från ett längre förhållande som tagit slut och beskriver att hon nästan känner sig lite oerfaren då hon haft mycket ensidigt sex och inte direkt haft möjlighet att utforska sina fantasier. Samtidigt så säger hon att hon trånar efter sex och nu är redo och taggad att prova på nya saker.

Han har även varit i kontakt ensamma tjejer i olika åldrar, men tyvärr verkar det som att många inte är äkta. Det låter väldigt bra till en början, men ganska snabbt genomskådar man det hela. Det är så klart tråkigt, men det är inte mycket att göra åt det heller.

Utöver de som inte tycks vara äkta, är det även många som hör av sig som inte alls passar in på beskrivning/önskemål:

"Hej, jag är en 50-årig man. Vill du träffas så kan vi suga av varandra?"

"Hej du kan få låna och knulla min tjej. Hon är blond och kåt. Men jag vill knulla din tjej först."

Så sexdejting är inte så enkelt, men det positiva är att han nu tycks ha hittat några intressanta som han håller kontakten med.

 

8 kommentarer:

  1. Intressant ändå, vad har ni valt för sida?
    Att försöka kontakta tjejer i Norrland är åtminstone så gott som meningslöst oavsett hur välskrivet meddelande man har. Eller är det så att din kille är väldigt attraktiv och uppfyller de skenande höga kraven som verkar läggas på män på sexdejtsajter?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du helt rätt i. Svar kan man inte förvänta sig att få och sen verkar många inte vara ärliga och det upptäcker man först efter ett tag. Jag frågade och han är fortfarande lite osäker om ens nån av de ensamma tjejerna är på riktigt eller bara låtsas.

      Radera
  2. Tycker han ska välja tjejen som bor i en mindre stad. Att hon är sugen på att utforska sina fantasier är ju spännande. Sen kanske en trekant med henne hade varit ngt för er om det känns rätt när din kille varit där.
    Det tror jag hon hade velat utforska.
    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl egentligen ett av alternativen han hoppas mest på. Dom har haft kontakt ett tag och hon verkar vara äkta.

      Radera
  3. Jag älskar att läsa om dina upplevelser och äventyr. Följer med spänning. Jag vill även passa på att tacka för de senaste trosorna du skickade till mig. De var precis lagomt använda för min smak. Tack än en gång /G

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du följer mina äventyr och jag förstod nästan att du skulle bli nöjd med dom söta trosorna jag skickade till dig. Kram Josefin

      Radera
  4. Just det där med äktheten märker vi också av. Det är många ensamma män bakom profilern när vi letar par för träffar. Ett litet knep är att istället för långa konversationer på tex KIK föreslår vi en kemiträff ganska fort. Då slutar många "par" antingen höra av sig eller så kryper det fram att deras partner inte alls är med på tåget.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du helt rätt i. Blivit mycket prat, men sen har det efter en tid kommit fram att det inte riktigt tycks stämma.

      Radera