tisdag 18 juli 2023

Ett oväntat pling


Idag fick jag ett oväntat pling i mobilen...

Det var samtidigt ett glädjande pling då det kom från en kille jag träffat några gånger tidigare och det visade sig att han var på semester i stan och undrade om jag ville ses.

Man skulle kunna säga att han är en KK som jag träffat tidigare. Jag brukar kalla han för stora killen. Han är lite utav mitt "free card" och min kille vet så klart om att vi träffats - det snarare så att han uppmanat mig att göra det.

Namet "stora killen" kommer ifrån att han är lång, vältränad och bredare än jag är van vid. Sen är han även stora där nere :)

Vi har träffats några gånger tidigare och senaste gångerna har blivit i Stockholm när jag varit på någon resa. Det har varit härligt sex och i och med att jag känner en tillit till honom har jag vågat tänja lite på gränserna och även kunnat spela ut min undergivenhet, vilket har passat situationen utmärkt.

Alltid svårt att beskriva känslor och tankar med ord, men det skapar helt klart en extra spänning att träffa någon annan på det här sättet. Lite som att träffa nån första gången och inte riktigt veta vad man får. Han har varit dominant mot mig samt att han är så pass stor och stark gör det hela extra spännande.

Om jag vill träffa honom?

O ja! Jag frågade inte ens killen om lov innan jag skickade svar tillbaka :)

5 kommentarer:

  1. Oh spännande och härligt, ser fram emot att få läsa mer om er kontakt och antar blivande träff nu då :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag. Ska bara hitta nån bra tidpunkt.

      Radera
    2. Ja får hoppas det går att passa in :)

      Radera
  2. Får din kille ligga med andra tjejer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte hur som helst. Men han har fått tillåtelse och då träffade han en kvinna som hade separerat och ville ha lite skoj.

      Radera