lördag 8 juli 2023

Sommar utan trosor

Nu hoppas jag sommarvärmen kommer tillbaka. Jag känner att jag börjat få "sommarkänslor" och känner mig extra kåt och sugen på äventyr och spänning.

Senaste gångerna jag och killen har haft sex har vi glidit in på trekant, träffa nån annan, undergivenhet och situationer hämtade från fantasinsvärld.

Går nu klädd i en sommarklänning, men har inga trosor under. Även om jag bara är hemma så känns det spännande och pirrigt. När jag väl ska gå ut så tar jag nog på mig ett par trosor.. eller vem vet ;)



8 kommentarer:

  1. Mm vilka sexiga bilder på dig, hade gärna lekt med dom brösten och slickat din fitta.. Tänkt om man hade fått sett dig ligga där med byxorna nere och särade ben o blottade bröst, hade man fått lagt sig och slickat dig då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle kunna vara drömmen för många gillar. Att bara så där utan vidare hitta någon sexig, naken och villig. Bara att ta för sig.

      Radera
    2. Helt klart, hade varit riktigt upphetsande :) Mm va snällt, hade tagit för mig extra mycket av dina sexiga bröst och fitta tills du kommit i en härlig orgasm. Efter det hade du fått smakat och tagit del av dina safter från mina fingrar..

      Radera
  2. Trekant sa du. Två killar och du då eller blir det tvärtom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog helt öppet i fantasins värld :)

      Radera
  3. Fin fitta. Den hade jag gärna fyllt med min sperma.

    SvaraRadera
  4. Skulle vara kul höra om du gick ut utan trosor i en kort kjol eller en tunn klänning. Och berätta lite hur du upplevde det. Passa på nu i det varma och fina vädret

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lockande. Tog på mig trosorn innan jag gick ut igår, men killen gillade att jag gick utan trosor inomhus.

      Radera