fredag 28 juli 2023

Mäta nivån av kåthet

Om det skulle finnas något sätt att mäta nivån av pirr, kåthet och antalet snuskiga tankar - då hade det helt klart gjort utslag senaste tiden. Efter att stora killen kontaktat mig och har jag varit mer eller mindre kåt hela tiden.

Nu några dagar efter träffen så är det tydligt att den behandlingen jag fick då, inte räckte för att bota det här tillståndet :) Nivåerna av pirr, kåthet är väldigt höga och mina snuskiga tankar törs jag knappt avslöja här på bloggen.

Jag har hintat killen om att jag skulle kunna tänka mig att prova på buttpluggen någon dag. Blir nog generad och röd i ansiktet nu när jag skriver det på bloggen. Jag tycker nämligen det är en leksak som är på gränsen till förbjuden och aningen för snuskig.

Men det stannar inte där. Visst har jag tidigare tänkt på att ha sex med mer än en kille på samma gång. Men av nångon anledning har mina tankar även glidit in på fler än två killar och närmare bestämt på avslutet... när dom kommer och sputar över mig. Får en pirrig känsla i kroppen när jag tänker på mina bröst nerkladdade och ytterligare en kille är på väg att komma.

Det är alltså det som kallas bukkake fick jag förklarat för mig av killen. Tankarna ger en pirrig känsla men samtidigt är det också något som mer eller mindre passerat gränsen till förbjudet och för snuskigt.

Det är inte jag på bilden


10 kommentarer:

  1. Ojoj låter ju väldigt härligt att du är så kåt och har såna tankar/fantasier.. Ja hoppas man får läsa om hur det utvecklas och vad du och killen hittar på ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fantasier har jag alltid haft men dom verkar ha svårt att lämna mig under senaste veckan.

      Radera
  2. Det låter som om du är rätt så fixerad vid killarnas utlösning samt deras sperma ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är en häftig avslutning. Lite utav ett kvitto på att killen njutit.

      Radera
  3. Jag är tjej och gillar också sperma. Bukkake är dock lite i grövsta laget. Tycker det är vidrigt. Men dömer ingen som gillar det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En fråga till senaste inlägget, dvs tjejen. På vilket sätt gillar du sperma?

      Radera
    2. Mina fantasier har inte varit en massa killar... utan 2-4 kanske. Gillar lite tanken att jag har sperma på brösten och att nästa kille är så kåt att han inte bryr sig att han blir kladdig när han lägger handen över mitt bröst.

      Radera
    3. Kan du fantisera om att en kille slickar en annans sperma från din kropp ?

      Radera
  4. Som svar på gilla sperma. Precis som Josefin så gillar jag att kil sprutar. Det är ett kvitto på att han njuter och att jag är delaktig i detta. Så har aldrig haft nåt emot eller känt äckel om att få sperma på kroppen. För mig är det nåt normalt och naturligt som tillhör sexet. Ansiktet är väl ingen favorit. Har fått i ögat och håret. Men i övrigt går det bra varhelst killen vill komma.

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja knulla dig och sedan spruta ned dig om jag får knalla dig i fittan och sedan spruta dig i ansiktet. Sedan kan fyra fem män göra samma sak.

    SvaraRadera