torsdag 13 juli 2023

Sprut på ryggen

På morgonen blev det lite mysigt sex. Främst i missionären. 

Killen höll om mig och började sedan att smeka mig. Visade sig att jag redan var ganska våt så efter att ha utforskat min våta öppning me fingrarna så övergick han till att sära mina ben och stående på knä styra den håra kuken mot öppningen.

Var skönt att bli knullad ömt och försiktigt. Samtidigt som jag gav klitoris en skön behandling med mina fingrar.

Efter att jag fått min orgasm så vände killen på mig och gav mig smisk på rumpan för att jag var en "stygg flicka" som bara tänkte på sex.

Han avslutade med att ta mig bakifrån och sprutade över mitt ryggslut.



7 kommentarer:

  1. Mm mys som övergår till knull på morgonen måste ju vara bland det bästa. Och extra skönt start på dagen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en skön start på dagen. Speciellt när fittan redan är fuktig och varm efter nattens drömmar.

      Radera
    2. Precis, då vet man att man haft härliga drömmar :)
      Jag älskar att smeka och slicka direkt på morgonen och extra upphetsande när man känner att tjejens fitta är fuktig :)

      Radera
    3. Brukar vara lite starkare doft när man legat under det varma täcket hela natten.

      Radera
    4. Ja så kan det ju bli. Är ändå något extra upphetsande att ge sån behandling då direkt på morgonen.

      Radera
  2. Vad tycker du om att få satsen i fittan ?

    SvaraRadera