söndag 1 oktober 2023

Take me to the spa


Idag vaknade jag tidigt. Det kanske är tankarna efter helgens äventyr som gör det svårt att sova. Som tur är kan jag titta in här på bloggen och läsa mailen.

Igår avslöjade jag att jag hade haft ett spännande äventyr i fredags och lovade skriva om det. Jag kan även avslöja att gårdagen också bjöd på äventyr.

Då jag inte kan skriva "live" här på bloggen så blir det lite fördröjning och vi börjar med fredagen, eller vad säger ni? :)

Under fredagen hade vi rest och sen blev det festligheter. Inte den typen med en massa alkohol även om det bjöds på vin och öl. Det var trevligt och jag kände uppåt och glad när vi lämnade festen. Vi tog oss till det hotell vi hade bokat. 

Nyfiket så kollade vi in rummet och även kände av hotellet så där som man brukar göra. Rummet var mysigt och det kändes lyxigt att få bo på hotell och släppa allt annat för en stund. Det visade sig att hotellet hade en spa-anläggning och vi gick till receptionen för att få mer information.

Vi fick tyvärr höra att det var bokat av ett afterwork-gäng under kvällen men att vi skulle kunna få låna bastun efter det.

Klockan hann inte bli allt för sent innan de plingade till i telefonen att dom hade lämnat och att det nu var ledigt. Lyxigt nog så fick vi låna nyckeln och kunde ha hela anläggning för oss själva.

I och med att vi var själva så bytte vi om tillsammans i herrarnas omklädningsrum innan vi gick in till själva spa-anläggningen.

Omkläddningsrummen var av snygg nordisk design med ljusa färger, medan själva spa-anläggningen hade en helt annan design. Mörkare färger, varmt och skönt och tavlor och detaljer med olika symbolik. Vet inte exakt vilken kultur det kommer ifrån men ni förstår nog.

Vi möttes av en bubbelpool och en bastu. Så den vita morgonrocken åkte snabbt av. Innan jag hade hunnit sätta mig ner i den varma bastun så började killen smeka mig bakifrån - brösten, magen, rumpan och sen gled händerna fram över min fitta.

I och med att vi själva hade en nyckel och låst dörren så kändes tänkte vi inte på att vi var i en relativt offentlig lokal utan vi körde på :)

Väldigt skönt att bli smekt och slickad i bastun.

En kall dusch och därefter hade killen inget emot om att bli avsugen sittande på kanten av bubbelpoolen.

Bubbelpoolen hade även fördelen att den inte är så djup. Så det passade bra att stå lutad över kanten och bli knullad bakifrån.

Vi upptäckte även att en dörr var öppen och där inne fanns ett utav behandlingsrummen. Där inne var det mer tavlor och skulpturer som skapade en extra stämning. Vi kunde inte låta bli att lägga ut en handduk och prova behandlingssängen.

Jag låg på rygg och killen smekte mig. Sen kom jag på tanken att vända mig om på mage och ligga med huvudet i den där gropen. I och med att jag inte riktigt kunde se vad som hände så gjorde det att mina fantasier flög iväg.

Att gå på spa eller massage och han som tar hand om mig tog för sig lite mer än vad man kan förvänta sig. Hur jag blir masserad över skinkorna och kan känna hur hans hand försiktigt särar mina ben för att komma åt min fitta.

Fantasierna gjorde mig plaskvåt och situationen att ligga där i behandlingsrummet skapde verkligen något extra. Killens fingrar gled in i mig och när han även började smeka mig över klitors med andra handen så kom jag i en skön orgasm.

Det gick även bra att ligga på rygg på sängen med benen åt sidorna. Bra höjd för killen att kunna tränga in i mig. Väldigt skönt att bli knullad så efter att fittan var mer än redo efter den behandling jag fått och orgasmen.

Som snuskig avslutning på det hela... i rummet fanns det även nåt jag tror man kallar altare. Ett bord med en fin duk och statyer och några tavlor bland annat. Jag höll i bordet när killen tog mig bakifrån och samtidigt som hans andning förändrades kunde jag liksom känna hur han växte i mig. Han drog sig ur jag fick världens största sperma sprut över ryggen och rumpan.

Vi ta mig ut till en av duscharna och tvätta bort kladdet.

Vi avslutade med bastun och efter att vi duschat lämnade vi iklädda endast våra morgonrockar. Det kändes lite pirrigt att lämna tillbaka nyckeln och först så började jag inse att det kanske inte hade varit helt säkert att ha sex där inne.

Tyvärr så tänkte vi aldrig på att ta några bilder vilket jag ångrar så här i efterhand. Det hade kunnat bli grymt läckra och sexiga bilder där inne.


9 kommentarer:

  1. Kan du tänka dig att en kille slickar din fitta efter att en annan kille fyllt den med sperma?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om min kille är så sugen på att slicka nån annans sperma men vad jag förstått finns det dom som är sugna på det. Verkar ju som en spännande lek ;)

      Radera
  2. Kan du inte tänka dig att telefonsexa med dina följare på bloggen ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förut sexchattade jag en del över Skype. Men jag gör inte telefonsex då jag tycker det känns för osäkert.

      Radera
  3. Wow, lät ju underbart och upphetsande. Ja synd att det inte blev några bilder, hade varit sexigt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade varit häftigt i en sån miljö! Tänkte inte alls tanken när vi väl var där.

      Radera
    2. Nej inte lätt att tänka på sånt när man blir för upphetsad och njuter av stunden, fick ju heta bilder i skallen när man tänkte sig in i situationen ;)

      Radera
  4. Gillar du att bli sprutad i ansiktet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ganska snuskigt. Om jag ger bilden att jag inte tycker om det så spelar det en del med undergivenhet och att killen varit den som bestämmer, vilket kan vara spännande.

      Radera