lördag 16 januari 2021

Bildserie - Superman/Supergirl

Bilder från en bildserie där jag har på mig ett både trosor och BH med Superman-tryck. Finns även ett filmklipp från samma tillfälle.

Jag leker med tre olika leksaker, bland annat min lila jellydildo och buttpluggen med en skimrande diamant på toppen.

Bildserien avslutas med att jag får min rumpa nedsprutad.


Totalt innehåller bildserien 37 st bilder och kostar 70:- 


Passa på att köpa 5 st bildserier för paketpriset 250:- Du kontaktar mig på finajosefin@hotmail.com

Då får du en massa härlig amatörporr från mig från flera olika fototillfällen. Posering, närbilder, onani, sex, sperma, våtare, skolflicka med mera.

4 kommentarer:

  1. Så härligt med sexleksaker- Jag och min tjej äger en del. Vi har båda bla upptäckt anal njutning. Sen äger jag en fleshjight och tjejen har en del dildos/ vibratorer!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sexleksaker finns nog i många svenska hem. Tycker helt klart det är värt att prova då det gett mig många sköna stunder. Dom kanske inte är bättre än partner i sängen, men det är inte bara skönt utan spänning också.

      Radera
    2. Håller med dig Josefin. Själv är jag som kille sugen på att testa en sk prostata stimulator. Vi har ju vår sk G- punkt i rumpan och det sägs vara jätteskönt ju. Så blir nyfiken att testa ju. Sen har jag redan en Fleshlight ju. Superskön!!

      Radera
    3. Killen har också en Fleshlight-leksak även om det är av ett annat märke.

      Radera