söndag 3 januari 2021

Fascination sperma

Jag har fått en del kommentarar tidigare på mina inlägg om sperma. Det verkar vara ett ämne som berör många och visst är det något speciellt med sperma och killens utlösning.

Jag vet att det finns många som tycker det är lite äckligt - kladdigt och så. Vilket jag också kan förstå, då det faktiskt är väldigt kladdigt och kanske lite äckligt också.

Men samtidigt är det något väldigt sexuellt laddat och spännande. Det är liksom pricken över "i" när man tillfredställer en kille.

En sak jag gillar mycket är just att höra och se när killen kommer. Det är liksom bevis på att han njuter och slutligen får komma.

För mig och killen är det lite olika hur han kommer. Jag ser gärna när han drar sig ur mig och sprutar över min mage eller mina bröst. Då har jag bästa plats i salongen liksom.

Sen finns det gånger då antingen han eller jag vill avsluta med att jag suger av honom och han får komma i min mun. Ibland sväljer jag och ibland inte.

Ansiktssprut blir det ibland också. Det är ofta dom gånger jag är undergiven och det momentet blir verkligen en avslutning som passar in på det temat - då det känns rätt förnedrande och snuskigt att ta emot sperma över ansiktet.

Jag har nog aldrig varit direkt rädd för sperma och tyckt det varit så pass äckligt att jag liksom vägrat. Redan tidigt före jag kunnat prova så var jag nyfiken på hur sperma kändes och smakade. Så även om jag var blyg första gången så var jag nyfiken på hur det skulle vara när jag sög en kille till utlösning.

Jag kommer ihåg att jag var mest orolig för hur mycket och hårt det skulle spruta.

Så jag har kanske en fascination för sperma. Jag har en del härliga minnen bland annat, som jag skrivit för inte så länge sedan, när jag ganska nyss hade träffas nuvarande killen. Vi hade varit på en festival och stannade med bilen på natten på en ödslig skogsväg och hade sex.

När jag slutligen skulle suga av honom och han just var på väg att komma. Ja, då nös jag och det som var tänkte att hamna i min mun hamnade över mitt ansikte istället.

Vi har även lekt en del dominant/undergiven lekar där han varit hård med mig och sprutat ner mig.

Har även minnen från stora killen och hur härligt det varit att se när han sprutar.


7 kommentarer:

  1. Ja utlösningen är verkligen finalen på det hela och så otroligt skönt.
    Att kunna få spruta på olika ställen och inte alltid i kvinnan.

    Angående stora killen eller killen från stan som du träffade en gång. Blir det ngt mer där? Tänker du ofta på att du skulle vilja träffas där igen för att knulla?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst tänker jag på det ibland. Ibland kan det komma upp lite extra krydda när jag och killen har sex. Stora killen har jag kontakt med då och då, men är lite annorlunda nu när han inte bor i närheten och det är corona-tider.

      Radera
  2. Har du haft telefonsex någon gång?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snuskigt prat med pojkvänner har jag haft några gånger, men inte telefonsex med nån okänd.

      Radera
  3. Jag är en kvinna som även jag fascineras av sperma. Min kille får komma precis var han vill. I ansiktet får han dock förvarna om så jag hinner blunda. Ser det inte alls som något konstigt eller så att killar tänder på att spruta på tjejen.

    // Lina//

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ögonen vill man ju gärna undvika, samtidigt så vill jag ju gärna se vad som händer också. Han brukar försöka komma mer över munnen och hakan, men jag har förstått att det inte är helt lätt att det kommer där man tänkt sig :D

      Radera
  4. Jag är man och jag är väl lite i minioritet. Men jag föredrar att komma inuti i fittan. Har aldrig varit nån som fascinerats av att komma i ansiktet tex. Visst i munnen vid avsugning har hänt. Men ett vanligt samlag avslutar jag helst i fittan.

    // Anton//

    SvaraRadera