tisdag 5 januari 2021

Sexnovell - Åskådaren

Jag hade fått en beundrare som kontaktat mig flera gånger. Han berättade att han köpt bilder av mig och ville ha mer. Att han med spänning följde det jag skrev på bloggen.

Det som fångade mitt intresse var att han endast ville se mer av mig - dock i verkligheten den här gången.

Efter att ha hört hans fantasier och tankar så hade vi kommit överens om att han skulle boka ett hotellrum och jag och killen skulle besöka honom där. Han skulle endast vara åskådare och få göra det skönt för sig själv.

Dagen var kommen och visst var det "pirr" i kroppen och många tankar i mitt huvud angånde kvällens möte. 

Under dagen gjorde jag mig fin. Benen blev lena och sen det blev en lång dusch där jag passade på att göra det lent mellan benen också. Lämnade endast en smalare sträng.

Valet av kläder var svårt. Alldagligt, något uppklätt och festligt eller kanske något mer ungdomligare? Valet föll på en enklare klänning mönstrade i varmare fäger och under det enklare underkläder i vit bomull. Mjuka stringtrosor och en enkel enfärgad bh.

Sen återstod sminket och det var ett lättare val när jag väl hade valt kläder.

Vi möttes upp i hotellets lobby. Ganska snabbt fick jag ögonkontakt med en man som såg ut att vänta på någon. Ganska snart förstod jag att det var oss han skulle väntade på. Så vi gick fram och presenterade oss för varandra.

Han var äldre än mig, vilket var något jag hade väntat mig. Han var ganska lång och han var propert klädd med med en lite längre rock och under såg jag att han bar skjorta. 

Vi följde sen efter honom till hissen och han visade vägen till hotellrummet. Jag kunde känna att han iaktog mig och studerade mig, men vågade inte riktigt möta hans blick. Jag kände att jag hade blivit lite blyg.

Vi gick först in i rummet och han stängde sedan dörren efter oss och kände att dörren var ordentligt stängd.

Vi hängde av oss i hallen och han gick själv och satte sig i en fotölj som stod i hörnet av rummet. Scenen var vår...

Jag visste inte riktigt hur vi skulle börja. Han skulle alltså vara åskådare när vi hade sex, det hade vi aldrig gjort tidigare. Fast tanken av att ha sex och inte vara ensammen gjorde att det pirrade inom mig.

Jag började lite trevande att ställa mig en bit framför honom och visade upp mig - framifrån och bakifrån. Hans såg noga på och hans blick studerade mig och väntade med spänning på vad som skulle ske härnäst.

Nu fick jag hjälp av min kille som kom och höll om mig. Vi kysstes och rörde oss framför vår åskådare och jag kände min killes händer över min rumpa och hur han smekte upp det mjuka tyget på klänningen strax över min rumpa.

Vi fortsatte till sängen och hans händer rörde mig över kroppen och under klänningen. Han hjälpte mig upp på alla fyra och med putande rumpa så drog han försiktigt ner mina trosor och blottade min nyrakade fitta.

Det var skönt att känna den svala luften mot min fitta som hade hunnit bli ordentligt fuktig och än skönare att känna hans beröring när hans fingrar försiktet smekte över mina blygläppar.

För en stund hade jag glömt bort våran åskådare. Han hade öppnat byxorna och knäppt upp skjortan och nu satt han bakom mig med ett sin hårda kuk i handen. Jag sneglade bak på honom än en gång med mina nakna rumpa just i hans synfång.

Min kille började slicka mig bakifrån och därefter så hjälpte han mig av med klänningen och min vita bh. Nu var jag naken i sängen och min kille började även han att klä av sig.

Jag såg på vår åskådare och sen på min kille och förstod vad han ville ha av mig när han klev upp i sängen och la sig till rätta. Jag höll runt hand kuk med ena handen samtidigt som jag gapade och tog den i munnen och började försiktigt suga honom. Stående på alla fyra så sög jag min kille och vår åskådare runkade och såg på med spänning.

Därefter fortsatte jag att stå på alla fyra, men nu hade jag blicken mot vår åskådare och min kille stod bakom mig och jag kände hur hans kuk pressades mot öppningen på min våta fitta. Han knullade mig bakifrån och mina bröst guppade i takt med att hans kuk stötte in i mig.

Min blick mötte vår åskådare och jag log mot honom och kunde inte låta bli att stöna. Dels av den behandling jag fick och dels av den situation jag befann mig i.

Jag red min kille och i ögonvrån kunde jag se hur han runkade och tittade på oss.

Därefter blev det missionären och jag kunde se hur vår åskådare nyfiket tittade på när jag låg där i sängen och blev knullad.




Jag såg att han sträckte sig - liksom för att se bättre och jag kunde inte låta bli att säga att han kunde komma närmare om han ville se bättre.

Medan min kille knullade mig och jag stönade av behandlingen så klädde vår åskådare av sig sina byxor och gick närmare oss i sängen. Han kom till andra sidan sängen och jag tittade nyfiket på honom.

Det var skönt att bli knullad och väldigt upphetsande att iakta honom. Rollerna hade förändrats något - nu var det jag som iaktog honom, medan han istället hade fokus på vad vi gjorde och blicken mot min fitta.

Han böjde sig framåt för att se bättre och jag passade på att frågade om han ville sätta sig bredvid oss i sängen.

Han satte sig ner en i sängen en bit ifrån mig, men ändå så pass nära att jag kunde känna hans närvaro och värme.

Jag stönade när jag blev knullad och kunde se hur han runkade sin kuk intill mig. Han hade inte speciellt lång kuk, men den var grov i hans hand. Mycket förhud som rörde sig upp och ner och hans kuk var hal och glansig.

Min kille knullade mig hårt och bestämt och jag njöt.

Det var nästan så att jag kunde känna doften av hans kuk och han kunde säkert känna värmen av doften av oss - så som vi knullade.

Jag smekte mig själv över klitoris och det var allt som behövdes för att orgasmen skulle komma. Mina lår och underliv krampade och jag stönade och kippade efter andan på samma gång.

Mannen bredvid mig stönade och jag kunde se hur han runkade sin grova kuk och ut vällde tjock sperma. Våra blickar möttes och vi log mot varandra.

Min kille hade också sett skådespelet och tagit en kort paus. Men nu fortsatte han att knulla mig och därefter drog han sig ur mig och kom upp med kuken till min mun.

Kuken som nyss hade varit i min fitta, tog jag i munnen. Jag sög hans kuk och sen kände jag hur den växte i min mun och han lät allt komma innanför mina stängda läppar.

5 kommentarer:

  1. Otroligt härlig lösning... jag tror jag börjat väcka lite fantasier i ditt huvud med mina önskemål, jag tror även att du om dagarna gärna och funderar lite kring dessa scenarion? Sant?
    Riktigt upphetsande läsning ;-)... din blick hade inte kunnat släppa blicken från från min kuk om jag var i rummet... ögonen hade trånat... tro mig;-)...
    jag hade kunnat önskat en lite slynigare framtoning där framför mig, tyckte din kille var för snäll med dig... håller du med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du har så rätt. Tänkte en del på vad jag ska skriva och då blir det ju automatiskt att jag fantiserar om det.

      Om jag håller med? Kanske lite... (biter mig i underläppen och funderar på vad det skulle kunna vara) ;)

      Radera
  2. Ser dina sammanbitna läppar där framför din dator... kanske ensammen hemma ikväll. Jävligt sexigt med tjejer som biter sig i läppen.
    Men åter till den lite mer slyniga framtoningen... det hade ju kunnat vara att när du bad mig sätta mig på sängen så försöker din hand smeka mig och reta mig... din kille skulle dra dig lätt i håret och med bestämd ton säga att” bara titta inte röra”, du slutar tillfälligt men sneglar mot min kuk medans killen knullar dig hårt... du sträcker åter fram handen som letar sig längs mitt lår... nu känner du plötsligt en värmande känsla på skinkan och du gnyr till... killen har smiskat dig och frågar ” har du svårt att lyssna, min lilla slyna?”... ”se men inte röra” du kommer straffas...
    jag tror dina läppar börjar ömma lite där hemma när du läser detta... sant?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vissa tankar som jag haft har du fångat. Kommer ett inlägg imorgon.

      Radera
    2. Intressant... hade vart kul att skriva historian ihop via en chatt eller så... och sen publicera en sammanfattning för dina andra läsare. förstår att det inte är möjligt men tanken är kittlande... eller?

      Radera