söndag 24 januari 2021

Sex med hotwife/cuckold fantasier

Igår krävdes det att jag tog av mig byxorna och gick i linne och mina trosor med texten "Fuck Me! tryckt i rosa. Då förstod min kille vad jag ville :)

Jag kände mig så kåt och ett visst pirr när jag klädde av mig och gjorde mig redo att gå ut till honom. Lite som att jag bjöd ut mig och lät han knulla mig.

Han började i alla fall att smeka mig trosorna hade hunnit bli våta i grenen. När vi kom till sovrummet så la han ner mig i sängen och det var ju inte så svårt att ta bort trosorna. Han öppnade knuten och trosorna var bara att ta bort.

Trosorna förde han mot mitt ansikte och uppmanade mig att känna hur våta och hur dom doftade av mig. Samtidigt som jag kände mina egna dofter från fittan och mina läppar var cm ifrån tyget så kände jag hur hans varma tunga slickade över klitoris och ner mellan mina fittläppar.

Han la sig sen över mig och trängde in i mig i missionären. Drog upp mitt linne så att mina bröst blev nakna. 

En fördel med ett linne eller t-shirt som man drar upp en bit men fortfarande har kvar runt huvudet. Är att det fungerar väldigt bra att hålla fast i. Vi har gjort det några gånger där killen liksom håller fast mig. Lite strypgrep typ eller som ett koppel. Det känns i alla fall väldigt undergivet att ligga där och känna hur han håller fast mig på det sättet samtidigt som han gång på gång tränger djupt in i mig.

Det blev sex i några olika ställningar innan han slutligen kom över mina bröst som jag så snällt fick hålla händerna under så att dom putade ordentligt när han kom över dom.

Fantasier jag hade undertiden vi hade sex handlade en hel del om att vara med en annan kille eller en extra kille. Lite hotwife och cuckold fantasier typ.

Träffa en annan kille och ha sex med honom. Sen komma hem och berätta för min kille om det. Sen var det någon som hade kommenterat ett annat inlägg om att knulla mig direkt efter att min kille gjort det.

Inom cuckold så verkar det vara vissa som vill se på när kvinnan har sex med någon annan och sen så får han städa upp lite genom att slicka kvinnan. Kanske till och med efter att nån annan kommit i henne.

Just det har inte vi pratat om och jag har inte fantiserat om det. Däremot en sak jag började tänka på är hur det hade varit om en kille kommer på mig eller i mig och sen är det en annan killes "tur" att komma in i mig.

Både lite porrigt men känns också fritt på nåt sätt. Liksom ohämmat sex och njutning.

Jag vet inte vad min kille hade tyckt om nåt sånt. Alltså att vara tvåa. Får prata med honom om det vid tillfälle.

Återigen det där nån hade skrivit i nåt inlägg. En tanke som dök upp var i alla fall om en kille hade kommit i mig och sen är det en annan som knullar mig och jag därefter tar hans kuk i munnen. Liksom mina fittsafter, en killes sperma och en annan killes kuk?

Nu var det här bara fantasier och jag säger inte att det är något jag vill prova, men är alltid kul att leka med tanken och vem vet. Jag säger inte direkt nej till det i alla fall.


10 kommentarer:

  1. Vad nice att spruta över brösten. Är mitt favoritställe .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm.. då får jag ju se också. Brösten på en tjej är ju ganska sexuellt laddat så det är nog lite extra pirrigt när killen kommer över dom.

      Radera
  2. Jag och sambon har en gemensam fantasi där hon bjuder hem en annan kille och knullar med honom, sen sprutar han henne i ansiktet. När det är klart så skriver hon sms till mig och jag kommer hem och knullar henne och sprutar mera sperma i hennes ansikte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det låter lite som jag fantiserade igår. Liksom bjuda ut sig och vara undergiven och låta er båda komma i ansiktet. Skicka sms och be om mer.

      Radera
  3. Brukar aldrig din kille spruta i fittan? Verkar som han alltid drar ut innan. Inget fel med det. Var bara en undran.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte så ofta. Dels gillar jag att se när killen sprutar och sen blir det ju lite annat om han kommer i mig.

      Radera
  4. Ja! Tänk va härligt att få njuta med killen din medans nån annan njuter till synen av er två tills killen pulserande sprutar sina strålar i fittan. Kanske det sakta rinner lite varma strålar längs låren som du fångar med ett finger.
    Sedan får åskådaren fylla på med kuk i alla hål, alla safter i en underbar blandning i din syndiga mun!

    Kanske hans strålar får landa någon annanstans?

    SvaraRadera
  5. Härligt!
    Han verkade bli styv ganska fort efter att han hade slickat dig då :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Styv så fort? Tycker de flesta killar är väldigt styva redan innan kläderna åker av.

      Radera
  6. Okej.
    Så kan det vara, beror ju på hur gammal killen/mannen är också, jag gissar att du bara haft sexuellt umgänge med unga killar än så länge.
    Här blir det styvt fort också vid synen av en läcker och sexig tjej/kvinna.

    SvaraRadera