torsdag 28 januari 2021

Outfit skolflicka

Som ni vet så gillar jag lite gulliga typ flickiga saker. Fast det är sällan jag klär mig och visar det utåt i vardagen.

Hemma däremot går jag gärna i mjukisbyxor och ett linne eller t-shirt. Och jag har gärna ett par gulliga trosor på mig 

Jag har även två stycken skolflicke-outfits. 

Dels den traditionella brittiska med rödrutig kjol med skjorta. 

Fast även en asiatiskt inspirerad med topp och matchande mörkblå kjol till. Den är dock lite liten i storlek så passar bara att ha vid speciella tillfällen ;)


Det finns bildserier fotade när jag har på mig dessa. Då jag visar lite mer. Ovan är bara ett smakprov.

7 kommentarer:

  1. Ljuvligt!
    Kan man låna skolflickan över helgen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om hon är för utlåning. Fast hon kanske behöver "undervisas"...

      Radera
    2. Ska vi ha biologi och sexualkunskap då kanske <3 :-)

      Radera
    3. Du tänker på icke teoretiska lektioner du...

      Radera
  2. Kanske undervisas om Pythagoras Sats ����

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nej, matematik är jag dålig på. Jag förtjänar nästan skamvrån eller kvarsittning.

      Radera
    2. Haha. Du kanske är bättre på någon annan sort sats då :-D

      Radera