lördag 23 januari 2021

Fuck me


Dom här trosorna hade jag på mig igår. Det är ett par vita trosor med en uppmanande text på ;)

Det är ett par knyttrosor. Så drar du i ett av snören så att knuten öppnas - är risken stor att trosan faller till marken.

Var lite spännande att gå runt med vetskapen att det är ett sånt snuskigt budskap på trosan.

Tänk om dom jag pratade med under dagen eller bara dom som passerade visste vad det stod på mina trosor. Gissar att det finns dom som är sugna på att göra verklighet av det. Yngre som äldre. Det är sånna tankar som kan göra att jag får en våt fitta.

Nu visade jag inte trosorna för nån okänd igår. Däremot så kanske det blir läge senare idag att ta på trosorna och se om min kille antar utmaningen.

9 kommentarer:

  1. Hade gärna knullat den fittan. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill du före eller efter att min kille knullat mig? ;)

      Radera
    2. Jag har inget emot att kliva på efter nån annan! Kan växla mellan mus o mun så du får smaka!

      Radera
  2. Svar
    1. Har två andra trosor också med texterna Fuck Me Harder och Yes, Daddy?

      Radera
  3. Härligt!
    Du kanske vill smaka på min soldat också när du ändå är igång :-)
    Han kanske borrar hål i dina trosor ikväll då :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte faktiskt på sånna saker när vi hade sex. En extra kille - träffa före och sen vara med killen, eller kanske den extra killen får se på och sen ta över när min kille är klar med mig. Finns många spännande scenarion.

      Radera
  4. Var har du köpot dom där slampiga trosorna? Hade gärna köpt ett par och ge bort till en sexig granne som också är slampig som du.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beställde dom på nätet. Tittade faktiskt för ett tag sedan efter nya trosor, men då lyckades jag inte hitta direkt nåt liknande.

      Radera