lördag 6 mars 2021

Den blå dildon


Här är min blåa dildo - min favorit.

Fast sen gick den sönder och vill inte vibrera längre. Den har varit med mig länge och gett mig en massa våta, högljudda, hemliga, sköna... orgasmer. Av alla de slag helt enkelt.

Den har även fått vara med i flera bildserier innan den gav upp.

Den är lagomt stor. Den är hård, vilket kanske inte borde vara en fördel, men den var jätteskön.

Om det är någon som vill köpa den av mig så går det att ordna. Den vibrerar inte längre, men det kanske räcker med vetskapen om var den har varit och vad den har gjort medan den vibrerade.

6 kommentarer:

  1. Hur ofta onanerar du. Jag är en tjej på nyss fyllda 15 som onanerat regelbundet sen jag var 12. Säkert 5- 6 gånger i veckan. Är så skönt. Längtar tills man blir myndig och får köpa nån sexleksak.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är olika. Ibland gör jag det själv, ibland får killen onanera åt mig och ibland så har vi sex.

      Radera
    2. En dildo får du köpa redan nu. Du behöver inte vänta tills du är myndig. Vissa apotek säljer dildosar och på nätet om du inte känner dig bekväm med att handla öppet.

      Radera
  2. Okej. Trodde det var åldersgräns. Men då ska man isf inhandla nån.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det. Olika Postorder företag brukar skicka anonymnt. Ginza, cdon med mera säljer sexleksaker. Olika apotek.
      Det finns hjälpmedel som inte ser ut som sexleksaker utan som något annat men som vibrerar skönt i fittan eller på klitoris.
      Självklart ska du köpa någon leksak och utforska dig själv vad du tänder på.
      Hoppas du får många orgasmer.

      Radera
    2. Det finns godis kukar i naturlig storlek som du kan använda att suga på. Du slipper latex smaken också. Då kan du testa att gå deep i munnen.
      Du kan onanera med den och låta din partner slicka dig. Så får hen en godis smak av din mus.

      Radera