onsdag 3 mars 2021

Gulligt men ändå porrigt

Spets, glansigt tyg... det kan vara väldigt glamouröst och sexigt. Lite lyxigt så där. Passar jättebra till vissa tillfällen

Fast som jag skrivit tidigare så har jag en lite "crush" på söta och gulliga trosor. Ibland kan jag känna att "äh, idag vill jag ha något rosa eller färgglatt på mig". Något gulligt typ.

Jag har en del Hello Kitty trosor som jag gillar. Enkel och skön bomull. Lite färg och så. Man blir glad av dom.

Sen har det även en annan effekt. Det kan kännas lite pirrigt, typ förbjudet att ha på sig dom. Har dom ofta hemma, men har haft dom i skolan flera gånger också.

Tänk om nån skulle upptäcka? Kanske inte så pinsamt, men triggar ändå ett bra pirr inom mig. Jag tror det är min undergivna sida som gillar det.

Blir lite förnedrande, men ändå oskyldigt. Porrigt, men ändå gulligt. 

Jag tycker det återspeglar mig ganska bra.





3 kommentarer:

  1. Det är lite Lolita varning på dig, jag går igång på det, och din kille gillar nog det också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det jag syftade på med rubriken gulligt men ändå porrigt.

      Radera
  2. Tänkte mera på boken "Lolita" av Vladimir Nabokov som även har blivit filmatiserad 1962 av regissör Stanley Kubrick och 1997 av regissör Adrian Lyne.
    Är du gullig då men även porrig kanske när du sätter den sidan till? :-)

    SvaraRadera