lördag 13 mars 2021

Fontänorgasm än en gång

Idag blev det en ny omgång i sängkammaren. Fast det här gången blev det mer på lika villkor. Eller kanske till och med jag som fick njuta mest den här gången.

Blev iaf mysigt och sensuellt smek och sex. Jag sög killen och och han slickade mig skönt innan han trängde in i mig och vi provade några olika ställningar. 

Därefter gick jag över till att leka med min Satisfyer och killen tittade på en stund innan han inte kunna hålla sig och åter vill tränga in min fitta som var plaskande våt.

I missionären knullade han mig först. Men fick lugna ner sig lite, eftersom leksaken inte riktigt hittar rätt på samma sätt när man liksom gungar med i rörelsen. Så han fick vara mer stilla, men fortfarande kunde jag känna hans kuk i mig.

Orgasmen började komma och han drog sig ut och det hör ju nästan till det normala att orgasm med Satisfyern innebär en fontänorgasm/våt orgasm.

Så blev det även den här gången. Tidigare har jag nog haft benen ganska raka, men den här gången var dom mer böjda och nog lite upp i luften. Det blev iaf en riktig sprutorgasm och killen försökte skydda sänglakanen, samtidigt som jag stönade ut en skön orgasm som sen övergick till att jag skrattade åt hela situationen.

Där hade jag haft det som skönast och samtidigt blött ner halva sängen.

Killen beskrev det som att det i omgångar sprutade ut en stråle samtidigt som det hela tiden sipprade ut från min fitta.



11 kommentarer:

  1. Hade mer än gärna slickat din sexiga fitta där medan den krampar igenom orgasmen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hade nog varit en upplevelse att få slicka mig när jag kommer på det sättet ;)

      Radera
  2. Så skönt det lät.

    SvaraRadera
  3. Stönar du högt när du kommer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske inte så jättehögt. Är nog lite försiktig av mig, men ibland glömmer man ju bort allt annat när orgasmen kommer.

      Radera
  4. Det är många tjejer i Sverige som använder denna sexleksak.
    Var det skönt att känna hans penis i dig och var kom han på dig denna gång då?
    Din unga hingst :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det verkar vara en leksak som på nåt sätt blivit lite mer accepterad också känns det som. Det kanske är för att det inte är en dildo som ser ut som en penis, utan något annat som har med fokus på tjejens njutning. Vad vet jag.

      Vi avslutade med att att jag red honom och när han höll på att komma så drog han sig ut.

      Radera
    2. Brukar han spruta i dig eller kommer han mest så att du ser det eller känner det. Vet ju att du gillar se när killen kommer.
      Blir du upphettsad av att känna när killen kommer i munnen på dig?

      Radera
  5. Skulle lätt vilja suga i mig din fittsaft när du kommer.

    SvaraRadera
  6. Riktigt härlig berättelse och musen din är riktigt fin :)

    SvaraRadera