onsdag 31 mars 2021

Fantasi 2

Vi har pratat om det - att vi båda velat prova en längre tid. Tjejsex alltså. Vi är nog båda ganska nervösa. Även om jag faktiskt inte avslöjat till dig att jag provat en gång tidigare så spelar det inte så stor roll. Jag är också nervös. 


Du är så söt. Tittar och beundrar dig och fantiserar som hastigast hur det kommer att vara att se dig naken. Våra blickar möts och jag tror nästan du gör samma sak eftersom jag tycker mig se din kåthet i din blick.

Nu är det dags och vi sätter oss tätt mitt emot varandra och möts i vår första kyss. Jag håller dig nära mig med en hand bakom din rygg och den andra håller jag lätt bakom ditt huvud. Känner ditt långa hår och blir så kåt av dina kyssar.

Kan sedan se hur jag naken sitter halvliggande med benen isär. Stödjer mig på mina armbågar. Känner värmen från elden samtidigt som du ligger ner framför mig och ska just börja utforska min fitta. Så våt och kåt är jag. Känns helt underbart när du först vidrör min fitta och börjar göra det så skönt för mig.

Har längtat så efter att få smaka dig. Få känna smaken av en annan tjej. Hade varit otroligt härligt att kunna ligga i en 69:a framför elden och bara njuta av varandra. Mmm... smakar helt underbart gott. Vill bara slicka i mig mer av dina safter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar