måndag 29 mars 2021

Fantasi 1

Vi är ute i stugan - du och jag. Ensamma och långt ifrån andra nyfikna. Varmt och skönt har vi det mysigt framför elden, men både du och jag har fjärillar i magen. Längtar efter det där perfekta sexet framför den öppna elden. Som taget från nån romantisk film spelar sig korta snuttar upp i min fantasi.


Hur du kommer nära mig, håller om mig...

Hur du i nästa stund kysser mig passionerat och nästan snuskigt. Där din tunga letar sig till min och jag nästan får suga på din tungspets. Gissningsvis på samma sätt som du önskar att jag snart gör med din kuk.

Vi kanske sitter framför elden och din hand har letat sig in under mina byxor och ända ner i mina trosor. Hur du vidrör min tofs och just en bit längre ner möts av härlig värme från min våta fitta.

2 kommentarer:

  1. Härlig fantasi. Man blir hård i byxan.
    Vill även tipsa om en 3D porrfilm på redtube riktigt häligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har ju hört talas om 3D och VR men aldrig provat på faktiskt. Eller har sett nån biofilm i 3D, men inte annars.

      Radera