fredag 28 januari 2022

Hej och hå - tillbaka i hemmets lugna vrå

Nu är jag hemma igen efter en lärorik resa med många intryck och upplevelser. Visste ni att enklare förändringar av affärsmodellen kan ha en inverkan på omsättningen med upp till 66% samt även...?

Nej nu skojar jag med er. Ni är nog mer intresserade av en annan typ av upplevelser gissar jag.

Resan dit och hem gick jättebra och boendet var väldigt fint. Bara så skönt att ha eget rum och inte behöva tänka på nån annan. Kändes riktigt lyxigt. Fin utsikt och stort och härligt badrum.

Efter den korta flygturen och sen suttit och lyssnat på genomgång större delen av dagen så kändes det riktigt lyxigt att få en fin middag med lite vin och vanligt mingel.

Så klart gjorde sig en pirrig känsla sig påmind då och då och när middagen var avslutad kunde jag återvända till mitt hotellrum och få lite egentid samt ägna tankarna åt morgondagens träff. Blev att jag messade en hel del med stora killen och jag tog även en härlig dusch och fixade till så jag skulle vara riktigt len inför morgondagen.

Jag sov gott, men hade många kåta drömmar. Kroppen var liksom laddad och det kände jag under hela dagen på torsdag. Väntade bara på att dagens program skulle vara färdigt så att jag kunde åka på mitt egna äventyr.

Blev ganska lyckat kan jag avlöja redan nu. Tänkte skriva mer om det imorgon ;)




4 kommentarer:

  1. Du förtjänar att ha det lyxigt och bli behandlad som en prinsessa på alla sätt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Den första delen av resan kändes väldigt lyxig och den "hemliga delen" av resan var väldigt lyxig på så sätt att prinsessan fick exakt vad hon önskat och trånat efter ;)

      Radera
  2. Fina underben

    Mvh David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack men det var inte mina. Brukar ibland lägga in en bild som representerar inlägget. Brukar göra dom svartvita och ibland suddiga, men insåg just att det ibland är otydligt vad som är på mig och inte. Ber om ursäkt för det.

      Radera