lördag 22 januari 2022

Videoklipp - Se mig rida den stora uppblåsbara dildon

Jag har ett antal videoklipp av det snuskigare slaget som finns till försäljning - posering, onani, sex, sperma, våtare med mera finns.

Tänkte bjuda på ett litet smakprov och denna gång är det när jag tog en ridtur på min stora uppblåsbara dildo.

Så vill du se när den glider in i mig och när jag har det skönt. Höra mig stöna. Då har du chansen!

Videofilmen är 1.47 minuter lång.

Priset är 70:- men som vanligt föreslår jag att du köper 5 stycken bildserier eller videoklipp för 250:-



6 kommentarer:

  1. Min fru hade en period där hon utforskade stora leksaker som fyllde upp henne. Älskar att se när hon förlustar sig på en stor dildos och önskar att jag själv hade en lika stor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det spännande med lite större. Jag har aldrig varit så att jag vill töja och prova så stort som möjligt. Fast visst... har ju provat med hur många fingrar som ryms.

      Radera
  2. Om man köper videoklipp av dig. Blir det som en fil som man laddar ner på datorn då eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får en länk så du kan titta eller ladda ner.

      Radera