lördag 1 januari 2022

Då blev det 2022


Då var det 2022 och självklart har jag förhoppningar at ni som följer bloggen fortsätter att göra det, men tar emot nya läsare med öppna armar. Det blir så mycket roligare med kommentarar och mail från er läsare.

På bilden har jag valt ut några smakprov som jag hoppas gör er nyfikna. Alla bilderna är hämtade från mina bildserier som jag fotograferat - alltså äkta amatörporr. Varje bildserie innehåller mellan 20-50 stycken bilder och oftast är mina bildserier fotograferade vid samma tillfälle och blir på så sätt en bildserie

Fast det finns undantag - jag har även ett antal bildserier som jag kallar för Josefins blandgodis. Där finns enstaka bilder och bilder som inte blivit nån hel bildserie. 

Jag har fotograferat allt möjligt. Jag har lyssnat på vad ni vill se och på så sätt har det blivit allt möjligt . posering, onani, närbilder, sexleksaker, mina bröst, sperma med mera. Men det finns även snuskigare bilder som buttplug, analsex och våtare bilder.

Vanligast är att jag säljer 5 stycken bildserier i ett paketpris för 250:- annars kostar 1 bildserie 70:-


11 kommentarer:

  1. Har följt din blogg i flera år och kommer att fortsätta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter superbra! Jag försöker skriva, men det blir så klart roligare och mer motiverande att vet att fler läser.

      Radera
    2. Tycker det är så bra och varierat. Du verkar älska sex och är inte rädd för att ta ut svängarna. Är ju både porr, buttplugs, sexleksaker, cumshots, naket osv. Även inslag med lite hårdare tag typ smisk, deepthroat osv. Plus flera bra noveller. Varierat och bra så som sex ska vara enligt mig.

      Radera
    3. Gillar riktigt kladdiga trosor

      Radera
    4. I så fall har du kommit rätt. Bara skicka mig ett mail så kan vi komma överens om något kladdigt åt dig. Maila på finajosefin@hotmail.com

      Radera
  2. Älskar din snuskiga blogg. Mycket fina bilder. //Gubbkuken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Bara roligt att ni läsare skiver till mig ibland och beröm och smicker är alltid trevligt.

      Radera
  3. Fin bild där trosan sitter tajt i skåran

    Mvh David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det en detalj som gör bilden än mer spännande ;)

      Radera