fredag 7 januari 2022

Onanerat

Då var det helg igen. Ensammen hemma ikväll och jag har hunnit äta en enkel middag och passade på att skämma bort mig själv med ett glas vin.

Har haft en viss pirrande kåthet hela dagen så när jag ändå skulle byta om till mysiga hemmakläder så tog jag chansen att plocka fram min Satisfyer och glidmedel. La även ut en handduk för säkerhetsskull. Jag la mig i sängen och kände med handen. Redan då var jag så där härligt varm och hal mellan benen.

Alltså en skön stund med Satsifyern är underskattat. Att bara kunna fantisera och ligga där och njuta är så skönt.

Efter ett tag kände jag att det behöves lite mer glidmedel runt klitoris så jag tog en ordentlig klick på mina fingrar och började smeka mig själv. Först lite kallt av glidmedlet, men blev ju snabbt varmt.

Ett finger gled lätt in mellan mina läppar och jag började fantisera om att ha något större där. 1 finger blev 2 och så fortsatte jag. Jag utmande mig själv lite och töjde ut med 4 fingrar inne mellan blydläpparna. Det var spännande och mina fantasier gjorde det hela extra hett.

Lite vin i kroppen, busiga fantasier och Satisfyern gjorde sen att jag kunde komma närmare och närmare klimax. Jag spände hela kroppen när jag kom i en skön orgasm och även om det inte blev den våtaste orgasmen så var det en liten våt fläck på handduken efteråt där mina safter hade sipprat ut. Det är konstigt att Satisfyern har den effekten.




5 kommentarer:

  1. Låter verkligen som du fick en skön stund. Satisfyern kan sin sak. Har du funderat på om du skall ta med den när du träffar den stora? Har du fått ngn riktigt våt orgasm tillsammans med han?
    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den leksaken är speciell. När jag använde den första gången, visste jag inte att sånna här saker kunde hända. Jag har inte haft den med stora killen. Kanske hade varit något, men samtidigt så finns det så mycket annat som lockar.

      Radera
  2. Skönt och sunt att onanera. Borde varenda människa göra regelbundet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör jag då och då. Ibland har man ingen partner i närheten och ibland är det faktiskt skönt att göra det på egen hand.

      Radera
  3. Härligt:)

    Mvh David

    SvaraRadera