söndag 30 januari 2022

Ta chansen


Fredagen skulle inledas med ett kortare program och avslutning på morgonen innan det var dags för hemresa. Hotellrummet skulle ju lämnas kl 12 som det brukar vara. Jag och stora killen hade bestämt i förväg att han skulle komma förbi mitt hotell för en annan typ av avslutning.

Till mitt möte hade jag klätt mig mer business och propert i vit blus med knappar och mörka byxor. Lite information och sen var det mer formellt med en liten avslutning. Hela morgonen hade kroppen pirrat av minnena från igår och jag ville så klart ha mer. Telefonen hade plingat på morgonen och under avslutningen så plingade det på nytt och han meddelade han att var på väg.

När jag väl återvända till hotellrummet så visste jag ju att han hade kommit till hotellet. Fast jag blev ändå lika överraskad och det pirrade till lite extra när jag kunde se han i bortre änden av entren. Jag gick till mitt hotellrum och hoppades att han skulle följa efter. Jag vill liksom inte att nån annan skulle se heller.

Jag han öppna dörren och var på väg in, när jag såg att han kom runt hörnet så jag lämnade bara dörren på glänt åt honom.

Vi stängde dörren bakom oss och kramade om varandra. Han frågade ganska snabbt om jag inte kunde suga av hon så jag började öppna hans byxor och sjönk ner framför honom. Hans kuk var stor och halvhård. Jag tog honom i munnen och kunde hela tiden känna hur den blev hårdare och större i min mun.

Han frågade om jag hade gillat gårdagen och jag kunde bara svara med ett kort "ja" då jag hade munnen full.

Han frågade: Om ville ha mer? Om jag var kåt? Om jag ville bli knullad? Och allt jag kunde få ur mig var ett kort "ja" på samtliga frågor. Hans kuk fyllde verkligen min mun och han gav mig inte så mycket utrymme till att inte ha hans stora kuk i munnen. 

Jag gillade det han gjorde och att han lite utav använde min mun för sin egen njutning. Slutligen tog han ut kuken ur min mun - från att ha varit stor och halvhård så var den nu hård och ännu större samt blänkte av min behandling.

Han ledde mig till sängen och hjälpte mig av med byxorna och trosorna. Sen tog han tag i mig och la ner mig framåtlutad över sängkanten och satte sig bredvid mig. Jag kände en tung hand över min svank och samtidigt så började hans andra hand röra vid mina skinkor.

Retfullt rörde han nästan vid mina blygdläppar med fingrarna, men inte riktigt.

"Vill du bli slickad?" frågade han och jag svarade "ja" på den frågan.

"Vill du att jag knullar dig?" frågade han och jag svarade återigen "ja".

Jag fick en smäll på rumpan av hans hand och stönade ljudligt av behandlingen. Trycket av hans hand över min svank ökade och gjorde att jag putade ännu mer med rumpan. Återigen fick jag en smäll över rumpan och stönade.

"Hur vill du bli knullad?" frågade han och jag fick ur mig ett försiktigt "i fittan" som svar.

Hans fingrar hade nått mina blygdläppar och nu smekte han mig försiktigt och ett finger nosade i öppningen. 

Återigen fick jag en smäll på rumpan och stönade till. Kåtheten var på topp.

"Hur mer vill du bli knullad?" frågade han och jag överraskade nog mig själv i och med att jag svarade "i munnen".

Behandlingen hade gjort mig helt hopplöst kåt och jag kände att han får göra nästan vad han vill med mig, bara jag får nånting.

Därefter fick jag ligga på rygg och han slickade och pullade mig så skönt. Jag hade lyckats knäppa upp några knappar i blusen, men sen hade kåtheten tagit över och jag låg bara och njöt med särade ben och armarna åt varsitt håll.

Därefter så blev det missionären i den ställningen jag redan låg i. Först stod han upp när han förde in kuken i mig. Den verkligen fyllde mig och det kändes som att det nästan var mer än jag skulle klara av, men det gick väldigt bra. Han både stod upp och halvlåg över mig när han knullade mig.

Jag smekte mig själv över klitoris och den beröringen i kombination av att vara helt uppfylld gjorde att jag fick en lång och härlig orgasm.

Men det var inte läge att slappna av och återhämta sig, för han var verkligen sugen på att ta för sig. Han kom upp i sängen och förde sin kuk till min mun och lät mig suga. Därefter bytte vi ställning så att han la han sig ner på rygg och lät mig suga honom stående på knä mellan hans ben.

Han njöt av när han höll i mitt huvud när jag sög honom. Med händerna kunde jag känna att det var mycket kvar av hans kuk, trots att jag gapade allt jag kunde. Jag smekte även över hans kulor medan jag sög honom.

Därefter blev jag hänvisad till doggystyle och han började slicka mig innan han placerade sin kuk mellan mina blygdläppar och pressade in kuken. Han höll i mina skinkor medan han stötte kuken mot mig. Därefter blev det att han la sig allt mer över mig, tills att jag låg platt på mage och han låg helt över mig och verkligen knullade mig.

Sen blev det ryggläge för mig och han låg över mig i missionären och stönade i mitt öra. Med händerna särade han mina ben så att dom hamade på var sida om honom samtidigt som han höll ett hårt grepp om mina skinkor när han knullade mig.

Ett finger började massera min stjärt och i och med den beröringen så blev orgasmen allt mer påtaglig och kom närmare och närmare. Det blev en sån där orgasm då man tappar tid och rum och det nästan blir svart för ögonen. När jag liksom vaknar till igen så känner jag hur mina ben är runt honom och hans kuk helt fyller upp mig och att hans finger är en bit inne i min rumpa.

Han fortsätter att knulla mig i missionären. Därefter leder han mig upp i doggystyle på sängkanten, där han smeker mig och ger mig lite smisk innan han visar att han vill att jag ska suga honom.

Jag står på alla fyra på sängkanten och tar hans kuk i munnen, samtidigt som han lutar sig över mig och med sina händer så utforskar han min hala fitta bakifrån. Jag hör hur han njuter och plötsligt så glider hans hala finger över till min stjärt istället. Han för in fingret en bit och när han pullar mig i stjärten så liksom styr han hela min kropp och munnen som suger hans kuk.

Han drar sig tillbaka lite och börjar runka framför mig. Han kraftiga kropp och att se hur hans hand runkar den stora kuken är en syn att minnas och jag förstår att han är på väg att komma. Jag gapar och får kuken i munnen, men lite hinner även komma utanför samt att jag har lite svårt att ta emot allt. Så det blev lite kladdigt.

Upptäckte efteråt att första sprutet nog hade kommit utanför munnen, då jag var kladdig upp mot axeln och lite längst ut i håret. 

Det var helt fantastiskt sex med många minnen och upplevelser. Det som ställde till det lite, var att klockan hade hunnit bli mycket. Hotellrummet skulle ju lämnas kl 12 och jag skulle iväg till flygplatsen. Så det blev ett ganska hastigt avslut.

Jag hann tvätta av mig lite och byta kläder, men känner att jag hade behövt en dusch egentligen. Sperma runt munnen, axeln och i håret fick jag i alla fall bort.



14 kommentarer:

  1. Härlig berättelse

    Var han välutrustad?

    Mvh David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trodde inte det gick att missa då jag skrivit om det flera gånger på bloggen. Men Ja... Stora killen är välutrustade, dels är han lång och kraftig men även mellan benen.

      Radera
  2. Låter av din beskrivning att andra träffen var annorlunda från första träffen och att han inte tog hand om dig på samma sätt som dagen före, utan istället bara utnyttjade dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänker du utnyttjade på ett fult sätt? Jag gillar att vara lite undergiven och tidigare träffar har nog alltid haft inslag av dominans/undergivelse. Jag tror vi båda gillat det. Men du har helt rätt i att han inte bara ska utnyttja mig, utan att båda ska vara med på det.

      Radera
  3. Härligt att du fick rejält med kuk. Ni verkade utsvultna båda två på sex. Älskar att läsa dina kåta berättelser. Älskar när du skriver om age play. Det tänder mig mycket. Jag är sextio plus och knullar helst kvinnor i din ålder eller yngre. Jag hoppas på att få ha en trekant snart med två svarta kvinnor i tjugofem års åldern. Jag uppvaktar dem båda och jag tänkte samman föra dem och knulla dem hårt och länge i alla hål. Hoppas det händer snart. //Gubbkuken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske inte utsvultna, men fantasier och förväntningar gör ju att man är kåtare än vanligt.

      Radera
  4. När du varit med den Stora killen, och särskilt eftersom han framförallt verkar vara grov än bara lång, känner du att din fitta blir extra öm och uttänjd efteråt? Och märks det när du kommer hem och ligger med din kille som har mer normal kukstorlek, d v s är din fitta mer öppen och inte lika tight?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite öm har jag varit. Men efter att ha varit mer uttänjd än vanligt så skulle jag nog vilja påstå att man går tillbaka ganska snabbt. Men ja, visst märks det skillnad på storleken. Säg inget till killen bara ;)

      Radera
    2. Skulle du säga att den Stora killens kuk gör det enklare för dig att få orgasm eftersom han dels fyller ut dig mer samt att en grov kuk enklare trycker mot din g-punkt?

      Radera
    3. Nej det kan jag nog inte säga. Jag tror att det är många andra faktorer som är av större betydelse. Tankar, kåthet, uppbyggnaden är viktigare. Sen kan hans stora kuk så klart hjälpa till även med att skapa tankar, kåthet och hela stämningen. Men i övrigt gör storleken inte så stor skillnad - det är inte så att en kuk i just rätt storlek skulle ge mig orgasm varje gång.

      Radera
    4. Det är intressant det där för som man tror man lätt att en stor kuk ger lika stor chans till orgasm som en tight och trång fitta gör, d v s det blir skönare och gör det enklare att komma - men det kanske inte är så enkelt? =)

      Radera
    5. Nej så enkelt är det inte :) Visst, en stor kuk kanske kan komma åt på andra sätt och det blir lättare med vissa ställningar.

      Radera
  5. Så bara att den fyller ut dig mer och trycker hårdare mot g-punkten så ökar inte chansen till orgasm bara för det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får vi nog fråga nån doktor om :D Visst kanske det ökar chansen, men jag tror det är en hel del annat i ekvationen.

      Radera