måndag 2 oktober 2023

Hyra boende med äventyr


Då var det dags att skriva om lördagens äventyr. Vi hade som sagt en mini roadtrip där vi i fredags var på festligheter och på kvällen tog vi in på hotell som överraskade med en härlig spa-anläggning som vi fick för oss själva - något vi även drog nytta av.

Roadtrippen fortsatte och under lördagen hade vi privat hyrt ett boende i en något enklare och spartansk miljö men nära till vattnet och natur. Ett charmigt hus som säkerligen varit utbyggt i omgångar och en liten lägenhet med två rum var fanns till vårat förfogande.

Ett litet kök, en säng och en del äldre möbler. Mycket filtar var det också :)

Efter att ha tagit en promenad i närområdet så kom vi tillbaka och vi var nog båda sugna på att sexa i vårt nya boende och det fanns mycket att upptäcka.

Bli pullad med nedragna byxor stående i dörröppningen till sovrummet.

Killen la sig till rätta i sängen och ville att jag skulle suga honom. Det var så uppskattat att han ville fortsätta och bad mig stå på knä på golvet framför honom och till en början fick jag suga, men därefter övergick det till mer hårda tag och han munknullade mig ordentligt. Lite så där att jag kunde känna mig undergiven och utnyttjad (på ett bra sätt).

Den lilla köksbänken var en bra höjd och med särade ben halvlåg jag inklämd på köksbänken medan killen trängde in i mig. Blev ett ett hård knull och jag njöt både av utsikten genom köksfönstret och att känna hur hans kuk gång på gång fyllde mig.

Även om det är spännande att prova nya ställningar och sex på nya platser är ändå sängen riktigt bra. Vi fortsatte i sängen i diverse ställningar. Killen tog en mer dominant roll och jag intog en undergiven roll och njöt av att bli "tagen".

Gillade när jag liggande på mage och han satt över mig. Höll mina armar bakom min rygg och knullade mig så jag kunde stöna ut en orgasm med ansiktet i täcket.

Konstigt nog så var det som att den orgasmen inte riktigt var klar. För han vände mig i missionären och började knulla mig igen och kort därefter kom fortsättningen på orgasmen. Inte varit med om liknande tidigare.

Smisk på rumpan fick jag också. Slutligen fick jag hålla i mig hårt i sängramen när han knullad mig och sen sprutade ner mig hela vägen från busken på fittan, magen, brösten och min hals.

Senare på kvällen gick vi ut på ytterligare en rundvandring i närområdet och möte då en av dom som bor i huset. Det smög fram att vi kanske kunde vara lite tysta för han skulle ha besök under morgondagen. Ooops :)

17 kommentarer:

  1. Låter som en skön semestertripp då, hur generad blev du när han sa att ni kunde va lite tystare? :)
    Blev det inga bilder från lördagen i stugan heller? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir nog ingen bildserie men några bilder hann vi ta. Får se när dom blir aktuella att säljas eller om nån dyker upp på bloggen.

      Radera
  2. Jag gillar också hårda tag. När killen dominerar mig. Lite smisk, munknull, dragen i håret och sen nersprutad. Nice. Blir så kåt av det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vore kul att höra mera om dina äventyr, gillar det du säger, nåt du vill dela med dig av? /A

      Radera
    2. Visst är det spännande med inslag av hårdare tag och dominans. Sen behöver det inte vara så varje gång och många gillar det inte alls.

      Radera
  3. Tycker du om att teasa killen med så kallad edging ? Det är ett sätt att få killens orgasm samt spermamängd att nå oanade höjder. Om det utförs på rätt sätt under en längre tid så är killens ollon inte längre rött utan snarare blålila. Man kan nästan tro att spermatrycket blir så högt att det ska komma ut genom öronen !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte riktigt tagit det så långt men visst har det hänt att det blivit utdraget och killen tillslut bett om att få komma. Kanske att han varit kåt hela förmiddagen och det inte funnits tillfälle att ta det hela vägen. Då kan spruten bli extra kraftiga.

      Radera
  4. Hur gammal är du Josefin ? Bor du i Luleå?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte jätteviktigt så jag svarar bara ja på den frågan :)

      Radera
  5. Du skrev i ett äldre inlägg om en god proteindrink, menade du killens utlösning?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stämmer... var nog med träning i tankarna.

      Radera
  6. Varför tror du att ett vanligt tema inom porren är flera killar samtidigt på en tjej? Varför ska spruten nästan alltid hamna i tjejens ansikte och mun ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Syns och gör sig bra på film. Har blivit lite utav en standard inom porren verkar det som. Men verkligheten ser nog mer annorlunda ut. En del gillar det och en del vill att det sker på annat sätt.

      Radera
  7. Älskar dina historier, när du skriver fitta, kuk o knulla blir så upphetsad, andra tjejer skriver om penis slida o han tog mig, jag gillar verkligen riktigt snuskprat.... härligt!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland är det svårt att hålla ett lämpligt språk. Får inte bli för enkelt eller för mycket fula ord. Gör mitt bästa - ibland fungerar det ibland blir det mindre bra.

      Radera
  8. Har du några filmer när du tar emot sperman i munnen??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte då jag vill kunna vara hemlig och inte visa ansiktet. Finns filmer när jag får sperma på mage, brösten, fittan och rumpan.

      Radera