söndag 8 oktober 2023

Stötta och sponsra mig



Bloggen har funnits ett bra tag och jag försöker skriva varierat - både från verkligheten och ta upp ämnen som är spännande att utforska och upptäcka.

Ofta får jag höra att det jag skriver uppskattas och det är en drivkraft att fortsätta att skriva om mina snuskiga äventyr och tankar.

Jag har dock två önskemål där ni läsare kommer in :)

  • Ni får gärna hjälpa mig att komma på nya områden att skriva om och diskutera här på bloggen. Skriv som en kommentar eller maila mig vettja.

  • Jag skriver även på bloggen av mer egoistiska skäl. Jag använder även bloggen som ett sorts skyltfönster för de bildserier jag säljer samt att jag säljer mina använda trosor. Ni får gärna uppmuntra mig och sponsra mig. Du kanske är nyfiken på att köpa mina trosor - tveka inte i så fall utan kontakta mig på en gång. Om inte annat kan du alltid köpa någon eller några av mina bildserier. Det är ett enkelt sätt att sponsra det jag gör och samtidigt får du en massa härliga bilder.

Betalning sker via bankgiro men jag ser inte ditt riktiga namn. Det är endast ifall jag ska skicka trosor som jag behöver veta ditt riktiga namn. Bildserier mailar jag dig.

Skriv till mig på finajosefin@hotmail.com

8 kommentarer:

  1. Bra initiativ av dig Josefin. Jag älskar din blogg och bilderna jag köpt har varit AAA. Jag gillar att läsa om när du är undergiven. Det kanske finns något mer inom det området att skriva om. //Lasse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har skrivit en del om undergivenhet. Däremot började jag söka efter mer information och kanske kan jag skriva något inlägg där jag blandar fantasi, fakta och andras tankar kring ämnet. Vi får se :)

      Radera
  2. Tänka ut och skriva en sexnovell med Halloween tema, hade varit uppskattat och hett :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är också en bra idé! Vet att jag skrivit om Halloween tidigare och visst är det nånting spännande med att klä ut sig. Sexy Nurse eller Sexy Schoolgirl är nog en ganska vanlig utklädnad på diverste uteställen :) Så visst finns det nånting sexuellt laddat kring Halloween och utklädnad.

      Radera
    2. Är väl ett bra årligt tema att skriva någonting om om inte annat :) Ja det är nog två dominerande outfitsen. Kanske kan skriva om någon ”vanlig” halloweenfest övergår/avslutas i något sexuellt antingen med dig och killen eller någon helt annan tjej/par eller swingersfest med halloween tema?

      Radera
    3. Det är helt klart en idé för en sexnovell. Jag kanske kommer på något kring Halloween eller klädsel/masker också. Vem vet.

      Radera
  3. Jag har en idé som åse ger pengar och nåt att skriva om i bloggen.
    Jag köper ett par använda trosor av dig, du får dubbelt betalt, förutsättningen är att vi äter lunch, efter lunchen går du iväg och tar av dig trosorna och sen ger dem till mig.
    Sen skriver du om detta möte och dina känslor kring att göra på detta sättet.
    Hur känner du inför det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst hade det kunnat vara något. Jag har dock alltid varit försiktig med att inte möta någon genom bloggen och kommer nog hålla fast vid det. Men idéen är spännande och det kanske ändå är något som går att skriva om.

      Radera