torsdag 19 oktober 2023

Bra betyg

Skickade iväg ett par trosor tidigare till veckan samt skickade även snuskiga bildserier till samma mottagare. Härligt att sedan få svar tillbaka och höra att han är väldigt nöjd.

Jag tänker ta bort min profil nu och endast handla av dig i framtiden...

Jag tycker det låter som ett utmärkt betyd :) Sen får jag erkänna att just dom trosorna han fick blev riktigt bra. 

Det är nämligen ganska olika hur mycket synliga fläckar det blir. Det ska ju synas att trosorna är använda och ibland blir det liksom inga fläckar av det våta. Det blev det den hrä gången!

Sen verkar han också ha varit väldigt nöjd med bilderna. Posering, onani och så en uppsättning "våtare" bilder. Ni som har lite snuskig fantasi kan ju lista ut vad det innebär.



6 kommentarer:

  1. Med våta bilder, menar du kladdiga med sperma då ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det gissningslek vi sysslar med nu :) Nej det är ju kladdiga bilder och något helt annat.

      Radera
  2. Skulle du kunna knulla inför en åskådare?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade kunnat vara spännande. Vet inte riktigt hur det hade gått till. Jag träffar som ingen genom bloggen och har haft det som regel sen första början.

      Radera
  3. Hade du tänt på om åskådaren runkat då ni knullade ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt fantiserat om liknande några gånger. Antingen att någon åskådare ser på mig eller att han ser på när jag har sex. Båda är spännande fantasier. Får gärna runka samtidigt.

      Radera