fredag 20 oktober 2023

My toys

Det här med sexleksaker skrivs det ju om då och då. Men visst finns det något laddat kring det?

När jag var yngre längtade jag mycket efter att få prova någon sexleksak. Tänkte mycket på det, men jag vågade dock inte köpa något själv. Beställa något krävde betalkort och jag var ju rädd att någon hemma skulle upptäcka om jag beställde något.

Att köpa i butik var inget för mig. För jag skulle aldrig ha vågat gå in i en sån affär. Att vara 13-14 år eller yngre och gå in i en porrbutik liksom - hur skulle det se ut? Nej det var uteslutet.

Istället blev det några försök att hitta nåt annat att använda som sexleksak. Mobilen kunde vibrerade och jag gjorde några försök med den. En lite mindre schampoflaska provade jag med några gånger. Det var min första upplevelse av något lite större faktiskt.

Före det hade jag provat med stearinljus samt kondom jag hade fått från skolan. Kommer ihåg att jag sparade kondomen och provade några gånger. Det var alltså ett vit stearinljus som var min första sexleksak :)

Däremot finns det nog sexleksaker i de flesta hem. Många vill prova och är nyfikna - vissa mer än andra. Jag har hittat en sexleksak hos en kompis en gång. Den var inte så väl gömd, utan jag råkade hitta den av misstag. Kommer ihåg att jag först blev överraskad och lite rädd. Sen samlade jag mod till mig och tittade igen och lyfte upp den i handen innan jag la tillbaka den. Jag kommer ihåg att det var pirrigt. Det var första gången jag höll i en riktig dildo.

Killen har berättat om hans första kontakt med en dildo. När han var i tonåren och var hemma hos en kompis så hade dom hittat hans mammas dildo. Det var en naturfärgad, ådrig dildo. Han har berättat om det några gånger och jag misstänker starkt att han blir lite upphetsad av det minnet.

Men jag kan i och för sig förstå det. Det är ändå nånting laddad kring sexleksaker och speciellt när man vet vem som har använt dom. Att vara en ung kille och veta att den här dildon har varit inne i en våt fitta - det kan nog skapa många fantasier.

Till slut blev i alla fall verklighet och jag köpte först en lite mindre stav i hårdare material. Jag hade även en rosa jellydildo. Även den var lite mindre i storlek och jag hade den tillsammans med ett ex. Nu när jag tänker tillbaka så var det först rätt pinsamt den första gången jag skulle använda den. Helt ny sexleksak och han ville se på. Jag kommer ihåg att det kändes pinsamt och utlämnande. Sen blev det att han använde den ganska mycket på mig.

Men den "försvann" när det tog slut mellan oss. Däremot har den hårda staven följt med mig och gett mig väldigt många orgasmer. Den passar liksom till det mesta. Vibrerar skönt mot klitoris och glider lätt in om min fitta är våt. Den har även "råkat" glida in nån annanstans ;)

Sen har det blivit att jag provat olika leksaker. Klitorisvibrator, en större jellydildo, en buttplug, min Satsifyer är ju helt fantastisk och sen har jag ju den uppblåsbara dildon. 

Det skulle vara kul att höra vad ni har för berättelser gällande sexleksaker? Har kommit på någon? Sett eller hittat någon sexleksak? Eller har ni blivit överraskade eller exhalterade över något?




9 kommentarer:

  1. Vilken härlig läsning och upphetsande bild :)
    Minns när jag va yngre att jag råkade få se min systers dildo, det va ju lite spännande och samtidigt förbjudet..
    Annars hade det varit i samband med flickvänner och man använt i samband med sex, och även besökt ett par sexbutiker. Minns lite extra en av exen som fick en dildo i present av sina tjejkompisar och som såg ut som en majskolv. Den tyckte jag va lite extra upphetsande/rolig att använde på henne.
    Själv har jag bara haft och har fleshlight. Men älskar att använda leksaker när man är med någon tjej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande att höra. Visst är det nånting speciellt/avslöjande att känna till att nån annan har en dildo. Liksom inget man egentligen ska veta utan en hemlighet.

      Radera
  2. Är väl lite grann samma med porr. De flesta har väl haft tidningar eller filmer i nån gömma. Var väl samma då man typ fick veta att den där sk präktiga tjejen kollar på porr. Då kändes det lite chockerande och tabu men samtidigt lite upphetsande. Idag tror jag ingen blir speciellt förvånad att någon kollar på porr eller har nån sexleksak hemma. Har själv en fleshlight hemma. Jätteskön. Äräven sugen på att testa någ som stimulerar prostatan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer att det inte är något chockerande, men det är fortfarande något spännande och förbjudet över det. Att man gömmer och döljer det kanske gör att det blir lite extra laddat.

      Radera
    2. Ja vet att väldigt många tjejer/ kvinnor gillar att kolla på porr också.

      Radera
    3. Håller med. Jag är en tjej 20 år som kollar mycket porr. Blir jättekåt av det. Absolut inget att skämmas över.

      Radera
  3. Har det någon gång inträffat att en killes sats är för stor för att du ska kunna ta emot honom i din mun?

    SvaraRadera
  4. Du skrev en gång i en kommentarsspalt efter ditt dagboksinlägg att du hade sålt en knullad och använd kondom till en kund. Hur kändes det för dig att göra det ? Undrar vad han gjorde med den ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter extremt snuskigt.

      Radera