lördag 14 oktober 2023

Min analys av mig själv

Jag skrev tidigare i veckan om undergivenhet och BDSM. Det inlägget handlade om vad andra skrivit om ämnet och nu tänkte jag skriva ett inlägg med personliga åsikter och tankar utifrån detta.

Jag har länge sett mig själv som undergiven. Det är inte i alla situationer och relationer, men vissa gånger när det kommer till sex så gillar jag att bli omhändertagen och tagen. Att bli tillsagt och dominerad och ta emot det jag får. Det ger en speciell känsla och jag brukar tänka att jag är undergiven.

När jag skrev förra inlägget så insåg jag att det finns mycket mer och variationer. Att man kan vara undergiven på så många olika sätt och få uttryck för det på olika sätt.

Begreppet Submission tycker jag passar in ganska bra på mig - där jag rättar mig efter någon annan och killen få bestämma vad jag ska göra och hur han vill ha mig. Vill han att jag suger honom så gör jag det och gillar det.

Bondage är egentligen inget jag identifierat mig med. Rep och läderband och knutar har jag tänkt, men samtidigt inser jag att visst finns det en sida av mig som gillar delar av detta. Ögonbindel och handbojor har vi lekt med ibland och känslan att vara begränsad genom att inte kunna se eller röra armarna fritt - det har varit en riktig spänningshöjare.

Diciplin är inte heller något jag identifierat mig med, men inser att jag många gånger blivit riktigt kåt när jag tänkt i banor som bestraffning och att lyda. Jag måste göra som killen vill, då blir han nöjd och jag får inget straff. Ibland har jag velat ha straffet. Det är en spännande balansgång och lek på samma gång. Att bli bestraffad med smisk eller bli "tvingad" att suga hans kuk.

Sadomasochism är inte heller något jag identifierat mig med och tycker inte heller mig känna igen i det. Med smisk så menar jag lagomt och inte så att det gör ont på riktigt eller bli blåmärken eller så. Det är mer spänningen i det och har inte något med smärtan att göra.

När jag läste så framkom även några olika kategorier av undergivenhet. Det är inte så att jag direkt vill placera in mig nån av dessa kategorier, men jag kan samtidigt känna igen mig i många.

Att vara slav och underkasta mig någon, det kan ge mig en känsla av frihet. Vilket är något jag känt några gånger. Att tänka tanken "gör vad du vill med mig", ger också en frihet i att jag inte behöver tänka på konsekvenser och om något snuskigt händer så är det inte mitt ansvar.

Little var ett annat begrepp som kom fram och det jag känner igen mig i är att jag har en liten förkärlek för gulliga underkläder. Jag kan känna mig lite oskyldig samtidigt som jag kan vara ack så våt och tänka snuskiga tankar. Det bygger på något sätt upp ett slags skydd att jag är hjälplös och oskyldig. Att jag inte behöver stå för konsekvenserna av mitt snuskiga beteende.

Rope bunny kopplar jag ihop ganska mycket med bondage och återigen så kopplar jag ihop det hela med att bli begränsad och att jag då blir lite hjälplös och inte kan stå för konsekvenserna av det som håller på att hända.

Ja... det är min analys av mig själv :D


17 kommentarer:

  1. Jag gillar din beskrivning av dig själv. Det passar in på många av mina fantasier även om jag i många fall vill gå mycket längre. Binda någon för total kontroll och inslag av förnedring. Tvinga fram mina önskningar med hot om märkbara straff.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju alltid ett samspel och en överenskommelse. Med stoppord eller säkerhetsord så kanske det finns möjlighet att utforska även dom mer snuskiga fantasierna?

      Radera
  2. Vilka inbjudande tuttar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom gör sig riktigt bra på bilden faktiskt. Detaljer som kan vara avgörande.

      Radera
  3. Tänder du på killar som låter mycket när de kommer ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väl inte det första jag tänker på. Men nu när du säger det så tycker jag att det är härligt att höra att killen njuter än bara är tyst.

      Radera
    2. En avsugning och man får komma i munnen. Gärna att tjejen har ett eller två fingrar i min rumpa. Det är så himla skönt så då är det nästan man spräcker ljudvallen då man kommer.

      Radera
  4. Anser du att konsistensen på killars sperma kan variera mycket?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan den göra. Men det varierar väl på mat, dryck och hur länge sedan?

      Radera
  5. De där fina brösten hade jag gärna pysslat om.

    SvaraRadera
  6. Har du knullat med 2 killar eller fler samtidigt någon gång?
    Är det någonting du och din kille skulle kunna tänka er?
    Eller att du knullar med en annan kille eller 2 och din kille bara får titta på, jag själv går igång otroligt mycke när jag kollar på sådana filmer

    SvaraRadera
  7. Har du provat att suga av din kille samtidigt som du haft ett finger i hans rumpa som beskrivs ovan ? Det måste ju ge killen en sanslös utlösning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som man kan jag säga att de orgasmerna är inte att leka med. Tjejen brukar bli rejelt nersprutad då.

      Radera
  8. Generellt sätt, vem är snuskigast killar eller tjejer?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla har väl snuskiga tankar men på lite olika sätt. Skiljer nog en del mellan vad tjejer och killar fantiserar om. Är nog en del synsätt som påverkar oss både i vardagen men även hur vi ser och fantiserar om det sexuella.

      Radera
  9. Känner du till andra tjejer som bloggar om sex på ett liknande snuskigt sätt som du gör ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte personligen, men finns ju många som använder både bloggar och OnlyFans har ju blivit populärt bland vanliga tjejer runt om i världen. Beror ju på syftet och vad man vill få ut av att exponera sig.

      Radera