söndag 17 januari 2021

Kvällsknull

Såg tv igår. Sen när det var slut så var vi nog lite uppkåtade båda två. Så vi gick snabbt till sängen och klädde av oss.

Skönt och porrigt att hångla och känna varandras kroppar. Kröp ner under täcket och han smekte min kropp inann han kröp ner mellan mina ben.

Jag blev skönt slickad innan han trängde in i mig. Var bara ligga snällt och ta emot allt det sköna när han låg över mig. Fyllde upp mig och knullade mig tills det plaskade om fittan.

Han drog ut sin kuk och munknullade mig med kuken som var hal och våt av mina safter.

Han knullade mig åter igen i missionären och vi upprepade. Tredje gången jag fick kuken i munnen så kom han och fyllde min mun.

Svalde snällt och tackade efteråt ;)

9 kommentarer:

  1. Kåt, glad och tacksam ;-)... fina egenskaper. Älskar höra dessa berättelser.
    Du skrev nånstans att du ville öka antalet läsare, kanske om du la ut fler bilder på dig/ er att det skulle locka fler. Både sexiga men kanske våga bryta lite gränser i porrighet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns många bilder som är "bortom" gränserna på vad som jag i vanliga fall visar upp på bloggen.

      Mina bilder är till försäljning och dom riktiga godbitarna och snuskigare bilderna vill jag inte bjuda helt gratis på.

      Radera
  2. Fick du orgasm du med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte den här gången, blev mer fokus på hur killen ville njuta av mig. Men det får jag igen då det är ganska många gånger han smeker eller slickar mig till orgasm.

      Radera
    2. Låter bra det. Som sagt. Du verkar vara en tjej med stor sexlust och gillar att variera dig i sexet osv. Hoppas du fortsätter länge med din blogg!!

      Radera
  3. Du skriver munknulla. Har inte vågat låta killen göra det. Är rädd det ska göra ont. Har du nåt bra knep för att göra det så bekvämt som möjligt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med munknulla så menar jag att han har mer kontroll och styr. Det är inte så att han kör kuken så hårt det går i munnen på mig. Gissar att det finns olika nivåer av det.

      Man kan alltid ha nåt stopptecken som man kommer överens om före om man vill prova lite hårdare men vill känna sig säker.

      Radera
  4. Låter som ett härligt avslut på en kväll tillsammans! Alltid härligt att slicka fitta tills hela ansiktet är alldeles plaskvått innan man tränger in med en styv kuk!
    Att få avsluta med en skön avsugning är inte heller fel ������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med killar som vill smeka och slicka länge. Det kan vara så skönt.

      Radera