tisdag 19 januari 2021

Videofilm - se mig rida den stora uppblåsbara dildon

Några har mailat och frågat om den här filmen. När filmen spelades in så tog jag en ridtur på min stora uppblåsbara dildo.

Så vill du se när den glider in i mig och när jag har det skönt. Höra mig stöna. Då har du chansen!

Videofilmen är 1.47 minuter lång.

Priset är 70:- men som vanligt föreslår jag att du köper 5 stycken bildserier eller videoklipp för 250:-


Bildserier mailar jag. Videoklippen är för stora att skickas på mailen. Så till dom får du en länk med lösenord istället.

8 kommentarer:

  1. Åh vad läckert det ser ut. Fantiserade du att du gränslar över en riktig kuk?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle vara en speciell känsla att sätta sig över en så grov kuk. Visst fantiserade jag om hur det hade varit.

      Radera
  2. Fyllig och fin rumpa har du.
    Upptäckte din kille när du höll på med den uppblåsbara saken? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han fick filma ;) Det gillar han.

      Radera
    2. Fick han knullat dig efter han filmat klart? Kom du när du knulla dildon?

      Radera
    3. Dom flesta gånger vi fotograferat eller filmat så har vi ju avslutat med att ha sex.

      Jag har för mig att den gången vi filmade så hade vi sen sex och därefter så provade jag att rida dildon igen och då kom jag när jag smekte över klitoris samtidigt.

      Radera
  3. Har ni inte köpt filmen av henne så gör det. Den var helt otrolig. Ni kommer inte att ångra er.
    Så upphettsande att se henne rida dildon o höra henne stöna.
    Så tack finajosefin för den underbara filmen.
    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det fina omdömet. Alltid roligt att höra när någon uppskattar det jag gör.

      Radera