tisdag 26 januari 2021

Mitt liv som sexbloggare

Det är kul att skriva blogg när jag ser att så många uppskattar vad jag bjuder på.

Tänkte bara berätta lite om vad jag brukar göra för att hålla ordning på bloggen, mail, bildserier och så vidare.

Jag har märkt att det krävs att jag skriver kontinuerligt på bloggen - för annars minskar antalet besökare på direkten. Så det är en del jobb med att hålla bloggen uppdaterad.

Älskar att få läsa er kommentarer och mail. Så då vill jag även svara på dom så snabbt som möjligt. Det är ju roligare att få ett svar, utan att behöva vänta så länge.

Utöver bloggen så har jag ikväll suttit och försökt lära mig lite mer om att göra video själv. Klippa och sånt. Filmade ju när jag lekte med min leksak och fick fontänorgasm - så då har jag något att "öva" på :)

Bilder kan jag göra ganska mycket själv, även om killen ofta hjälper till. Vilket kan behövas ibland för att få till det där lilla extra. En del av mina bildserier är jag riktigt stolt över.

Jag hade gärna velat se ännu fler besökare på bloggen. Hade varit hur kul som helst att nå ut till ännu fler - för jag vet att det är många som gärna läser om mina snuskiga tankar och äventyr.

Jag har ju skrivit en del sexnoveller och dom har varit väldigt uppskattade. När jag väl börjar skriva så går det enkelt, men är alltid lite svårt att komma på nån bra handling. Är det ett besök hos farbror doktorn? Eller ska jag berätta om den där gången då jag skulle sälja kakor till förmån för dansföreningen?

Jag har märkt att jag i många sexnoveller har kommit in på temat ageplay där Josefin är än yngre än mig och det bjuder ju på en viss spänning. Samtidigt vet jag inte riktigt om det kanske skrämmer iväg vissa läsare.

Sen är det så klart alltid kul att tänka tillbaka och återuppleva mina sexäventyr och berätta om dom här på bloggen. Blir pirrigt på ett annorlunda sätt och jag upptäcker detaljer som jag kanske inte tänkte på under själva sexäventyret.


2 kommentarer:

  1. Du har inte funderat på Onlyfans och liknande plattformar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte direkt. Hört namnet och så, men vill samtidigt känna mig säker och om jag ska ha exponera mig själv och mina uppgifter på en sån plattform.

      Radera