söndag 31 januari 2021

Muspruttar

En sak som kan vara riktigt pinsam är muspruttar. Luft har på nåt sätt kommit in i slidan och helt utan förvarning så pressas luften ut och avger sig en högt pruttande ljud.

Detta kan inträffa lite när som helst. Jag kommer ihåg ett tillfälle i högstadiet. Vi skulle göra ett grupparbete och var 2 tjejer och 3 killar. Var i ett eget klassrum och svammlade. Skrev på tavlan och skrattade. Jag böjde mig efter suddet som hade trillat ner på golvet och då kom en musprutt.

Dom andra hörde ju. Så där stod jag, röd i ansiktet kunde inte göra så mycket annat än att ursäkta mig. Dom antog väl att jag hade pruttat, men var liksom dubbelt pinsamt när jag insåg att det var en musprutt. Tänk om killarna hade vetat var det ljudet kom ifrån?

Då kommer jag ihåg att jag kände mig väldigt utlämnad. Nästan som att dom hade sett mig naken.

Sen är ju muspruttar inte allt för ovanligt vid sex. Om jag står på alla fyra eller när jag ligger på rygg med benen högt upp mot killen och jag har sex. När killen knullar mig och kuken glider in i mig gång på gång så pressas det väl in luft, eller så "sväljer" fittan luft.

Då är det väldigt vanligt att det kan komma pruttljud.

Det är väl något som kan vara pinsamt, men jag har egentligen aldrig haft något problem med det. Möjligen första gången det hände, men killar har alltid varit förstående. Så det gör inget.

Men det kan vara en sån grej som är delvis pinsam, men på samma gång upphetsande. Blir lite förnedrande på nåt sätt. Min kropp gör något pinsamt och jag blottar det för killen. Ger en utlämnande och undergiven känsla.

7 kommentarer:

  1. Hur ofta ligger du och din kille med varandra? Har ni sex även veckan då du har mens?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ingen exakt statistik, men det blir några gånger per vecka. När jag har mens så är jag oftast ganska kåt. Det är inte alltid vi har sex, men det händer då och då - både med och utan kondom.

      Radera
    2. Okej. Va Nice. Får du alltid orgasm?

      Radera
    3. Inte alltid. Får oftast orgasm, men kommer inte jättelätt just under vanligt sex. Krävs oftast att jag masserar klitoris samtidigt eller att killen smeker eller slickar mig.

      Radera
  2. Hur gammal var du när du fick din mens?
    Vad använder du för preventivmedel?

    SvaraRadera
  3. Kul med så mycket inlägg från dig.
    Måste verkligen hylla din blogg.
    Läser den varje dag och den får mig kåt varje gång. Har åldern ngn betydelse för dig? Vad är den äldsta respektive yngsta du haft sex med?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid kul att få höra att det jag skriver uppskattas så mycket.

      Visst har åldern betydelse - på flera sätt. Jag dejtar kanske inte en kille som är så pass mycket äldre än mig. Sex med någon mycket äldre känns också lite konstigt, men jag kan tycka ålderskillnad och lite ageplay samtidigt kan vara något spännande. Mest som fantasi, men händer ju att jag gör verklighet av mina fantasier också.

      När jag var yngre hade jag sex med några killar som var jämngammal och något äldre än mig. Det är väl de yngsta. Äldsta tror jag var en kille jag träffade en gång som jag nu i efterhand tror ljög om sin ålder.Skulle gissa att han var 45 kanske.

      Radera