måndag 1 januari 2024

Analsex


Då och då brukar jag ta upp och skriva om något visst ämne här på bloggen. Idag tänkte jag skriva om analsex och undersöka det lite närmare.

När jag 18 år provade jag analsex första gången. Jag var förberedd och inställd på att vi skulle prova men det var självklart nervöst. Tidigare hade jag bara provat själv med ett finger.

Det gick förvånansvärt bra. Jag smekte klitoris medan han försiktigt trängde in mig. Efter tre stötar så kom jag i en härlig orgasm.

Nu kan man tro att jag ville ha mer varje gång, att jag var en riktig anal-prinsessa som bad om att han skulle komma in in i mitt andra hål. Det blev inte så, utan vi försökte nån gång eftåt och varje gång kändes det alldelens för stort för mig att klara av. Även efter uppvärmning med både finger och leksak så var det för stort med en kuk i det hålet.

Vi har lyckats med analsex några gånger senare, men det går nog att räkna på en hand. Däremot händer det ganska ofta att jag låter han massera mig och ibland pulla mig när vi har sex. Det vanligaste är nog när han knullar mig mig i missionären och låter en hand komma under min rumpa och ett finger tränger in i mig bakifrån. Det är nästan orgasmgaranti!


Jag tittade runt på internet och hittade en artikel med en del siffor:

  • 40% av dom tillfrågade har provat på någon form av analsex (både män och kvinnor).
  • Grekland har högst andel som provat analsex (55%), följt av Schweiz, Mexiko och Danmark. Sverige verkar komma på plats 6 med 39%
  • Mellan 2009 och 2015ökade sökningar på internet rörande analsex med 120%.

Hur bekväma är vi med analsex då? Jag tror många utåt inte är öppna med att dom gillar analsex eller att dom provat. Jag tycker man många gånger hör ett usch om det nämns. När jag skrivit med killar har jag ibland kommit i kontakt med dom som har tjej/fru som inte ens gillar oralsex utan tycker det är äckligt. Så jag antar att analsex är betydligt längre ut på den skalan och då inte är accepterat.

Jag tror att många är nyfikna, men att det ska ganska mycket till innan man tar steget till att dela med någon annan - pulla, smeka, analsex osv.


I en annan artikel tas även analsex upp i olika kulturer och religioner. Det påstås bland annat att det är vanligt förkommande i muslimska länder. Att tjejen förväntas vara oskuld och då ges möjlighet till analsex istället. Det nämns länder som Tunisien, Marocko och Nigeria bland annat. 

Jag vet inte om det stämmer, men om man är hårt hållen till religionen och att man förväntas vara oskuld så antar jag att det kan vara ett alternativ. Även om jag tycker det låter väldigt konstigt och synd i och med dom tankar jag delvis skrivit om ovan. Att det inte är något man delar med vem som helst samt att det kan krävas väldigt mycket förberedelser och tillit för att det ska bli lyckat. Då talar jag utifrån egna erfarenheter.

19 kommentarer:

  1. Hejsan jag är kille. Jag tycket det kan vara väldigt skönt med något i rumpan, brukar ha en morot som jag trycker in så djupt jag kan. Jag skulle vilja testa om en tjej pallar min rumpa och runkar av mig samtidigt 😀 gillar din sexblogg, gett mig många sprut, kan nan skicka bilder till dig ? Och isf vart skickar jag :)? Puss på fittan :*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är kille jag med. Asskönt att ha nåt i rumpan ju. Blir rejäla sprut då. Nåt som alla killar borde testa. Inget bögigt över huvudtaget.

      Radera
    2. Jag vet att en del killar provat och gillar anala lekar. Bilder går att skicka till finajosefin@hotmail.com

      Radera
    3. Vet att det är en vattendelare där många inte alls gillar det, tycker det är för tabu på något vis. Jag brukar tona ner det en aning när det gäller analt och killar då bloggen ska vara för alla. Men det kanske är fel att göra så.

      Radera
    4. Finns många killar som gillar anala lekar, blir nog tabu när det inte pratas mycket om det. Själv hade jag nog gillat ha en dildo I rumpan

      Radera
    5. Tycker du ska pröva. Finns även såna där som stimulerar prostatan. Jäklar vilken orgasm man får. Sprutar fan som en.brandslang.

      Radera
  2. Det verkar som om du är fascinerad av killars utlösning, stämmer det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar att se när killen kommer. Är liksom ett bevis på att han haft det skönt och gillar det. Sen "kommer" ju en kille och det är inte riktigt samma sak för oss tjejer. Även om det kan bli lite blött ibland :)

      Radera
    2. Som kille kan jag säga att det är helt underbart att efter en skön sexuell aktivitet få avfyra en rejäl laddning. Jag gillar komma i fittan vid samlag. Men klart tackar ju ibte nej till typ munnen eller över tuttarna ju. Man känner sig jäkligt manlig då.

      Radera
  3. Kan jag få ställa dig sista killen några frågor?

    SvaraRadera
  4. När du kommer i en tjejs mun , sväljer hon då satsen eller spottar ut det ?

    SvaraRadera
  5. Så det finns tjejer som sväljer det ? Hur gillar de smaken ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan vara lite olika men jag tycker inte det är så märkvärdigt. Varken bu eller bä. Det är mer grejen som är spännande, porrig och ger känslan av undergivenhet/hängivenhet.

      Radera
    2. Josefin. Har du nåt tips om man vill pröva att ta satsen i munnen? Vet att min kille vill det. Hittills när jag sugit av har han fått kommit på bröst och hals typ.

      Tjej 18 år.

      Radera
    3. Låt killen vara djupt i din mun och svalg när hans utlösning kommer, på så sätt slipper du få kletet i din munhåla om du nu inte vill det. Träning ger färdighet.

      Radera
    4. Om du inte själv vill låta killen komma i din mun ska du inte ställa upp på det, det är viktigt att du markerar gränser.

      Radera
    5. Självklart. Inte så att han tvingar mig. Utan jag vill pröva själv och se om det är nåt för mig.

      Radera
    6. Jag tror du bara måste testa helt enkelt. Om du så bara smakar först eller går all in direkt. Alltid super hett när tjejen vet att man kommer spruta men fortsätter och använder ena handen samtidigt för att klämma ut varje droppe. Visar liksom att hon ger helt och hållet . Hoppas det går bra för dig :)

      Radera