fredag 5 januari 2024

Mysig stund


Fått en beställning på ett par trosor. Tog på mig dom på morgonen och har sen gått runt och varit småkåt hela dagen.

Det är egentligen en ganska befriande känsla. Ibland blir man kåt vid fel tillfälle och man försöker hålla tillbaka. Ibland kan det bli blött i trosorna och istället för att hålla tillbaka så har jag en bra anledning och en ursäkt för att fortsätta vara kåt. 

Tänkte gå och lägga mig med trosorna på i natt. Brukar annars sova utan.

Killen har åkt bort och lämnat mig hemma. Tyvärr är det fruktansvärt kallt utomhus så morgondagen blir nog en dag hemma och om jag känner mig själv rätt så blir det nog en mysig stund för mig själv ;)

Det är inte så tokigt att ha trosorna nära till hands under den mysiga stunden. Brukar smeka mig själv med dom och ibland pulla in tyget en bit så dom får suga upp safterna. 

Enda nackdelen att trosorna får vara på tork ett tag efteråt, då det inte är så skönt att ha så våta trosor på dig.

Självklart får du skriva till mig om även du är intresserad av mina använda trosor. Skriv ett mail till finajosefin@hotmail.com


3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det varierar. Jag har några sovplagg och dom använder jag oftast under vintern. På sommaren är det så klart vanligare att jag sover helt naken under täcket.

      Radera
    2. Är himla skönt att sova näck.

      Radera